gül , tuhaf durma gül aç dallarını yollarıma eylül mü geldi bahtına kuytular yakışmaz sana sen ki en çok kadınların elinde ya da saçlarında solmalısın gül tuhaf durma...
bülbül var olduğundan bu yana senin de yazgına sabır düştü ben gibi kaç gün ufka dönük durdun da yine gülmedi talih asırlık figanın gibi gül tuhaf durma ben gibi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gül Resitali şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gül Resitali şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bülbül var olduğundan bu yana senin de yazgına sabır düştü ben gibi kaç gün ufka dönük durdun da yine gülmedi talih asırlık figanın gibi gül tuhaf durma ben gibi... TEBRİKLER..TAM PUAN.. YÜREĞİNE SAĞLIK..
gül.. neler söylenmemişki güllere dair. güzeller güzeliyle özdeşleşmiştir mesela.. bülbül gülün sevdasına canını, kanını vermiştir mesela.. ve bi güzel şey daha geldi gülle ilgili aklıma: gül aynı zamanda rana'dır da.. mükemmel olmuş.. tebrikler...
Güller bazen de yalnızlığımızın, kederimizin yoldaşı..insan ömrüne benzer onunda serüveni..açmak ve solmak arası bir hayat.. kutlarım..şiir çok güzel.. sevgiler...
sen ki en çok kadınların elinde ya da saçlarında solmalısın gül tuhaf durma...
ah şu güller kimin eline yakışmaz ki...ama güller hep mutluluk ışıldatsın güzel yüreklere...hiç solmasın hep sevinç,mutluluk doldursun yüreklere...seninde gülün hiç solmasın...yüreğinin diline sağlık...
yosun tarafından 8/17/2007 8:24:34 AM zamanında düzenlenmiştir.
ah keşke açan güller solmasa...ve ümitsizliğe kapılıp gitmesin insan hayatı.... ama ne çare gül açar ve solar ömrünü tamamladığında...insanda ömrünü tamamladığıda göçer gider öte tarafa... güzel dizelerdi tebrikler... sevgiyle kalın...
Gülden daha başka ve daha etkili ne anlatabilir ki bizim sevdalarımızı? Güzellikleri takdir etmek için güzel bir gönle sahip olmalı sizin gibi..Ve de güzel insanların bahtsızlıklarını bilerek peşinen "kader" deyip razı olunmalı... Senden ne gelirse kabulümüz diyerek...Tebrikler gönül dolusu...
Kanuni sultan süleyman han her zaman ava gidermiş ve yanında vazgeçilmez bir vezir.bir gün av sırasında olur olmaz bir yağmur başlayınca , o sert yağmura hem vezir hemde sultan yenilmiş ve baraka tarzı bir yere sıgınmışlar .içerde bir yaşlı ve sohbetler derken yağmur dinmiş dışarı çıkmış kanun koyucu sultan süleyman , barakanın arkasında gül bahçesini ve kokularını hissederken kendinden geçer ve gözünün aldığı dönümlük arazileri her çeşit gül eken gülcü dede ye döner sarılır.... ve her ne zaman bunalsa saraydan çakarmış o barakaya ve sultanlık bir gül kokusuna değmez dermiş , bir gül kokusu , bir bahçe gül düşü dünyaya sultanlıktan daha da evla imiş.. gül dedeyi hep ziyaret edermiş bir gün sormuş güldede ye ömründe istediğin ama olması imkansız ne var deyince.. gül dede isterdimki demiş...söylemiş.. neyse fazla uzadı sözün son kısmıda kalsın... öyle ya sultanlığa değer güller solmasın , nede burkulsun , daim üzgün kalblere mutluluk olsun diyorum şiirinizi kutlarım...sultanlar bile güllere hasret...güllere köle... ... şiir deki güller bana bu olayı hatırlattı özür dilerim uzun oldu galiba ama anlatmadan geçemedim... gülcü dede ne istedi acaba ? ne isteyebilir ki...saygılar..şiiriniz bence mükemmel...
bülbül var olduğundan bu yana senin de yazgına sabır düştü ben gibi kaç gün ufka dönük durdun da yine gülmedi talih asırlık figanın gibi gül tuhaf durma ben gibi...
tabiidir ki sen de harikasın.gül ol solma.
kendinden başkası olma .gülün aslına ulaş inşaallah.