(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tabip-Habib:)) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tabip-Habib:)) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili dostlar çok teşekkür ediyorum.Habib kardeşim vesilesiyle biraz hasbihal edelim. Benden de saygılar sevgili fatoş ve yağmurgözlüm.Amiinn ve selamlar sevgili almila.Güzeldi banu "Eyvah diye-Dergâh diye" sevgiyle... Savaştepe'm sağolasın.Bu arada doktorun, tabibin önemi burda da ortaya çıkıyor değil mi? Tabib olmasa Habib'e nasıl şiir yazardık:)) Sağol sevgili bilimsel, "dost gibi bir habibe" senden "Habib gibi bir dosta" benden:) Veren dilenci sağolasın, ben de yürek verdim kabul mü:) Ve emi, düşüncene saygı duyuyorum ama katılmıyorum, sonuçta burası bir kitap sayfası değil ve bu özel mesajı olan bir dörtlüktür.Tabii bunu Habib ve Habib'i bilenler bilebilir:)) Pardon gene güldüm:( Sevgiler. Şahika maniye mani haa, öyle olsun:)) Sağol ümran dost ama hiç ümit yok gibi görünüyor:) sevgiler. Sessiz dost, Habib'i bildiğin belli oluyor, inşallah gelir:) sevgiler. Manisalı dost, yok yaa ne uçması, sürünmeyeyim yeter bana:) Bu arada bu Habib bizim Habib ve tüm dostlarla birlikte ona da sevgiler selamlar.
Bendeki yara gönül yarasıdır,neylesin,gönderin tabibi... kalan vaktim iki ezan arasıdır,okusun,çağırın da Habib'i... Tebrikler Muammer Hocam, ayrıca teşekkürler bu ilhamı verdiğiniz için...
Bayşiir, bir vedayla süslerken gidişini Ardında unuttuğun eyvah diye an Habib' i Vazgeçtiğin her şeyi ve biad edişini Toprağına gömdüğün dergâh diye an Habib' i
Benden de saygılar sevgili fatoş ve yağmurgözlüm.Amiinn ve selamlar sevgili almila.Güzeldi banu "Eyvah diye-Dergâh diye" sevgiyle...
Savaştepe'm sağolasın.Bu arada doktorun, tabibin önemi burda da ortaya çıkıyor değil mi? Tabib olmasa Habib'e nasıl şiir yazardık:))
Sağol sevgili bilimsel, "dost gibi bir habibe" senden "Habib gibi bir dosta" benden:)
Veren dilenci sağolasın, ben de yürek verdim kabul mü:)
Ve emi, düşüncene saygı duyuyorum ama katılmıyorum, sonuçta burası bir kitap sayfası değil ve bu özel mesajı olan bir dörtlüktür.Tabii bunu Habib ve Habib'i bilenler bilebilir:)) Pardon gene güldüm:( Sevgiler.
Şahika maniye mani haa, öyle olsun:))
Sağol ümran dost ama hiç ümit yok gibi görünüyor:) sevgiler.
Sessiz dost, Habib'i bildiğin belli oluyor, inşallah gelir:) sevgiler.
Manisalı dost, yok yaa ne uçması, sürünmeyeyim yeter bana:) Bu arada bu Habib bizim Habib ve tüm dostlarla birlikte ona da sevgiler selamlar.