BayŞiir'den Dörtlükler
"Kader neyse o olur
Ne söylesek yalandır İnsanoğlu dünyada Ümidiyle insandır..." "Duygu seli sanırdım Gözlerinden akanı Alan olsa satarsın Gübre diye kakanı..." "Bir köpek tanıdım iki ayaklı Ağzında salyalar yalanıp durur Şiirler yazıyor bazen uyaklı kadın-kız peşinde dolanıp durur..." Bir beyit de rahmetli neyzen Tevfik’ten; "İnsanoğlu tuhaftır her lafı kaldırmaz Nonoş dersin kızar da ........aldırmaz..." |
Hocam ya beni güldürdün Allah da seni güldürsün:) Şekil A da yani bu sayfada da gördüğün gibi ben okunan şair değilim(en azından burda) ama dokunan şair olduğumu söylersem umarım haddimi aşmış olmam.Fakat hocam harbiden hakedene dokunduğuma inanıyorum, ya sihirli, ya zehirli...:)
Sözlerine yürekten katılıyorum hocam, hele o pırlanta diye nitelendirdiklerinin üzerinden bir toz zerresini (varsa) üflemekten gurur duyuyorum.Bu arada bana bir haksızlık yapmışsın ki aynısını kendine de yapabilirsin, yani demem o ki biz birbirimizi kısa zamanda ama bence çok iyi tanıyoruz.Neyse hocam ben de çok uzatmayacağım ama son gülücüklerle süslediğin o son bölüme katılmıyorum, bak ben ciddiyim, gülmüyorum.Ne demek "çöplük, sayfa" hiç sana öyle hitaplarda bulunur muyum? "al gülüm ver gülüm" yoksa da çöplük-möplük de hiç yok, başımın üstünde yerin var.Evimin olduğu gibi sayfam da seninle şenleniyor, tabii tüm güzel dostların gönlümü şenlendirdiği gibi... Saygılar hocam, bir başka sayfada, bir başka hasbihalde buluşmak üzere...