(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEYAZIN LEKESİ / şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEYAZIN LEKESİ / şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kendi rengini korur içlerinden yalnız birisi ondandır işte beyazın kirlenmesi
ne kadar anlamlıydı hocam evet beyaz korunur, daha bir özen gösterilir ama dikkat edilmeyince de hemen kirlenir.
beyazı hayatımızın yerine koyduğumuzda tertemiz kalması gereken, kirliliği hiç kaldırmayan bir çok şeyin yerine yerleşebilir. beyaz; namus, tertemiz duygular vb... olabileceği gibi beyaz; çocuklarımızı da simgeler bence. onlar öylesine beyaz ki bembeyaz doğuyorlar ama zaman içinde, yaşam şartlarına ve koşullarına bağlı olarak büyüyüp o beyazlığını yitirebiliyorlar. beyaz temizliğin sembolü, gelin olacak kzıın gelinliği beyaz. insan bir beyaz kundağa doğuyor ve bir beyaz kefen içinde ebediyete gönderiliyor. çok düşündüren bir şiirdi değerli Muzaffer hocam tebrik ediyorum sizi. selamlar saygılar.
Hayatta ; umudun,sevginin,üstün değerlerin,bugünün,yarının,insan olan insanın, iffetin,barışın ve özgürlüğün simgesel rengi hep BEYAZ olarak kabül edimiştir. Beyaz korundukça ,kirlenmeye ve bozulmaya yol verilmez biliriz .. Ak kundaktan,ak kefene giden yollun rengidir beyaz.. ' Beyazı kirletenler,çok şeyi de kirletmiş olurlar ' demeleri de boşuna değil sanırım.. Yorumda söz ettiğiniz tüm düşünce,tanımlamam ve betimlemelere aynen katımmamak olanaksızdır Değerli Şair ALEV HANIM, Teşekkür ediyorum, Saygılarımla ..
içlerinden yalnız birisi
ondandır işte
beyazın kirlenmesi
ne kadar anlamlıydı hocam
evet beyaz korunur, daha bir özen gösterilir
ama dikkat edilmeyince de hemen kirlenir.
beyazı hayatımızın yerine koyduğumuzda
tertemiz kalması gereken, kirliliği hiç
kaldırmayan bir çok şeyin yerine yerleşebilir.
beyaz; namus, tertemiz duygular vb... olabileceği gibi
beyaz; çocuklarımızı da simgeler bence. onlar öylesine beyaz ki
bembeyaz doğuyorlar ama zaman içinde, yaşam şartlarına ve koşullarına
bağlı olarak büyüyüp o beyazlığını yitirebiliyorlar.
beyaz temizliğin sembolü, gelin olacak kzıın gelinliği beyaz.
insan bir beyaz kundağa doğuyor ve bir beyaz kefen içinde ebediyete
gönderiliyor.
çok düşündüren bir şiirdi değerli Muzaffer hocam
tebrik ediyorum sizi.
selamlar saygılar.