Her şeyin bittiği yerde O var Her şeyin gittiği yerde O var Her yerde O var Her şeyde Ondan var Her şey Onda var En ötede En beride O var Yok... Onda yok Var... Onda var Var... O var
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O VAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O VAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O yüce Yaratıcının üstün sanatı her yerde görmek mümkündür.ancak gören göz gerekle her göz görmüyor ve kavramıyor.hele nefsinin esiri olmuşsa,selam ve dua ile..
ÜSTADIM; O OLMAZSA BİZ DE OLMAYIZ ZATEN. O BİZE HER ŞEYİ BOL BOL VERİYOR, YİYİP İÇİYORUZ. AMA O'NA KARŞI BİR DE GÖREVLERİMİZİ YAPABİLSEK. HİÇ DEĞİLSE AZ VE DEVAMLI YAPİLSEK.... SAYGILARIMLA...
Ahmet bey bir istirhamım olacak yorumunuzun açılımını pek yapamadım.ancak ben yok'un yokluğuna inanıyorum. Eğer yokluğa varlığı atf edersek değişik anlamlar çıkar. bilmem doğru anlamışmıyım teşekkür ederim
evvela çok çok teşekkür ederim sağ olun var olun onun aşkına ulaşmaya gelince Mansur başını İbrahim Ethem taht tacını Mahmut hüdai şan şöhret ve namını verdi yine ulaşamadı. göz güneşe ne kadar yaklaşa bilir ve güneşi çöze bilir ki ? onun yolunda onun gösterdiği doğrultuda kendini dizayn ederek sürekli iç dünyasında kontrol mekanizmalarını geliştirmek gerekir Yani onun gönderdiği ışıkla iç ve dış dünyamızı aydınlatmamız gerekir kusura bakmayın affınıza sığınarak haddimiz olmadan yorumunuza geniş bir yorumla cevap verdik.