(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüznün Bağ Bozumu Narası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüznün Bağ Bozumu Narası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ey göğsüne gök olduğum! var git gidebildiğin denizin kızıl sahrasına ki atlasımın tenine terimi sürebileyim… ************** kırmızı çizkileri avuçlarına kanıyorken nasıl gider gitmeler oysa her gitme gelmenin yarısıyken çok sevgim selam saygımla gül -danesi gecen üşümesin
nihavent mırıldanmalarım meylettikçe geceye sırtımı sıvazlıyor yağız bozkır türküsü ruhumun tersanelerinde düşlerimin rayları sökük yarınım kan ter içinde Bu kalemden şiir okumak farklı keyif götürüyor insanı duygunun mahzenine serhoş ediyor satırlarla kutlarım dost kalemi saygılarımla
Duygu ve düşüncenin sembolik gösterimini temel aldığı ve ruhun sorgulandığı güzel ve değerli bir şiir yazmışsınız.Tebrik ederim.Başarılarınızın devamını dilerim.Saygılarımla.javaquantron
dizesindeki gizem harikaydı. Yazan kaleminizdaim olsun.Yalnız bu günlerde yoğun bulutlar mehtabı görmeme engel oluyor. ben de mehtab a bayılırım.Seyretmek için parlak havayı bekliyorum.
Şiirinizi beğeniyle okudum kadim dostum. Her zaman sevgimdesin.
"Ay Yanığı" Başka söze ne gerek..Yürek yangınlarında Ay tutuşmuş. Gecenin bir vakti göstersen kimse görmez.. Halbuki Ay yanıyor ! Kim görür ki ? Tabiki şairin yürek kalemi...:)) Ay yanıyor.. Beklemeyin..zaman yok...Şafağa koşun çocuklar... Kocaman tebriklerrr..
"yarım kalan her katremin kıyısında can kesiği yaralarımın çığlığı ekili sessiz olun! ruhumun koyaklarında barınan son umudu da süpürecek kirpiklerim."
Kıyamam ben üzerinde ağır bir hüzün taşıyan o mavi kirpiklere...Açma gözlerini, kirpiklerinin süsü katren düşmesin...
Zordur, en azından benim zorlandığım bir konudur sizin şiirlerinize yorum yazmak. Çok sağolun ki yine kendiniz yetiştiniz imdadıma. Demem o ki; bu mükemmel şiir karşısında, "avazım çıktığı kadar sustum" Tebriklerimle saygı ve sevgiyla kalın...
ey göğsüne gök olduğum! var git gidebildiğin denizin kızıl sahrasına ki atlasımın tenine terimi sürebileyim… çok güzel bie eser beğenek okudum tebrikler
Serbest şiirleri çok fazla sevemiyorum nedense? Bu serbest, hece diye bir ayrım yaptığımdan değil yanlış anlaşılmasın. Ama serbest şiir kolay geliyor insanlara. 'Üç beş devrik cümle, bir kaç da anlamsız söz yazar adına da imge derim al sana şiir' diye düşünüyorlar sanırım. Bu yüzden pek çok nesir görüyoruz nazım diye eklenmiş. Oysa hece şiirinden daha zordur bence serbest şiir yazmak. Hece olarak yazılan her şiirimsi şey de şiir değil elbet, dört dizeyi alt alta yazınca hece olmuyor maalesef.
Tüm bunlar şiirinizle alâkası yok gibi görünebilir. Ama o kadar güzel bir şiir yazmışsınız ki serbest şiir yazmaya yeni başlayanlar bu şiiri okuyup örnek almalılar ki yukarıda bahsettiğim hatâlara düşmesinler. Yerli yerinde kullanılmış insanı sıkmayan imgeler, yormayan duru ifâdeler ve zevkle okunan harika bir şiir.
İşlerim nedeniyle pek fazla şiir okuyamadım bu gün, ama okuduklarım içinde günümün şiiridir. Yürekten kutlarım. Selam ve Saygımla.
kelimeler güneşin altında pırıldayan misketlere (bilye) benziyor. bu kadar ışıltıyı da bir şiirin koynunda beslemek herkesin karı değil sanırım. bu yüzden imreniyorum şiirlerinize.
önce kelebekler firar etti şehrimden sonra avazım çıktığı kadar sustum
Ve şiir yalnızlığımızın yarattığı üşümelerimizde içimizi ısıtan bir dost eli, geceler boyu boğazımızı sıkan karanlığı kıran bir ışıktır Yaşam sorgucunda, yenilgiye uğrayanların, acı çekenlerin ve acılara tanık oldukları için içlerinde büyüyen yalnızlıkları yetimliğe dönüştürenlerin yaralarını sarandır şiir Aynı zamanda kirliliğin yüzene umuda dönük bir haykırış bir çığlıktır..
Baştan sona hüzündü ay yanığı ve düşünselimizi zorlayan alıp götüren dizeler birlikteliğiydi şiirin bütünseli İmgelerin kullanılışı dizeler arasındaki bağ şiiri daha bir okunası yapıyor Çok begendim
Tebrik ederim sevgili mehtap Emeğine Yüreğine Sevdana sağlık Sevgimle...
Susmaya öyle alıştı ki yüreğim Kelimeler dilimin ucuna geliyor Konuşamıyorum, Bir kelebeğin kanadına yükledim Her bir sonu olmayan cümlemi o da firar etti. Avazım çıktığı kadar Susuyorum…
Okunan şiir ; okuyucuya duygu aktarıyor ,bilgi veriyor,örnek olabiliyorsa, etkiliyor,her okunuşta bir başka keyif veriyor ve "yeniden oku" komutu veriyorsa o şiir edebi değeri olan şiir olarak kayda geçen şiir olabiliyor. "AY YANIĞI" bu özellikleri gösteren şiirlerden biri olarak yerini alacak derim . Kutluyorum Şair ..
Düştüğümde kanayan,
Sen adını verdiğim yaralarıma..."
bazen yaralar aşktansa dikiş tutmaz şairem. tütün basmak gerek. uzun marlboro tercihimdir :)
cansın, kaleminin gölgesinde kah yandığım kah serinlediğim. kutlarım usta, saygım ve sevgim çokça.