Acı insanı taş ediyor taş Boş vermeler olmasaydı kimbilir hangi tımarhanedeydim.
Hüznün hüznüm oldu, sevdan da sevdam Buz dağına davet var, hüzünden yana ama sen vazgeçmedin yanmaktan.. Gözün kör, kulağın sağır haberin varmı geçen kervanlardan..
Yanarken yanaydım, kor olaydım ben Ne heves, ne gününü gün etmek, nede kadının, canın cananın keşke Mihriban olaydım ben..
Düşün buz dağından bir yüreği düşün hüzne bürünmediğini.. Nede çok üşürsün, nede çok çırılçıplak yem olursun sevdanın hain ihanetine kime sığınır kimden medet umarsın bu kahpe dünyanın kahpeliklerine..
Hüzün olmasaydı can.. hüzün olmasaydı.. Kim kime derman olurdu, kendi derdince..
Boş vermeler sayesinde seni buldum boşvermelerimin armağanısın sen. Kim demiş hüzün kötü diye dertlerimizi neye belerdik çırılçıplak kalırdı orta yerde hem duygularımız hemde ruhumuz hüznün güvenli ellerinde/sıcacık beleğinde..
Hadi hüzünden ayrılalım hadi soyunsun duygularımız Unutma kem eller nöbette teslime hazırmı peki tüm varlığımız..
Ve can dediğim sevdiceğim, kadınım, göz nurum... Hem hüzünlü bir sevdanın hikayesi değilmiydi bizi biribirimize mihriban kılan, sevdalı yapan.. Ellerimizi ısıtan, yüreğimizi aşk ateşiyle yakan..
Sen, sen can dediğim canan sen hüzün yüzlüm, şiir gözlüm hüznümdü seni bana getiren..
Şükran borcum varsa eğer birilerine Onun da adı ASUDE olsun borçluyum onun hüznüne...
Hadi ısıt yüreğimi hüznün beleği yumuşak hadi gir artık içerisine girde kalbime bak. Kim demiş hüzün kötü diye benim hüznüm aşk be gülüm benim hüznümdür aşkla yaşamak...
Düşün buz dağında bir yüreği düşün hüzne bürünmediğini Nede çok üşürsün, nede çok çırılçıplak.
Perhizbozan ( Nazlı Ören ) 13 3 2011
şiirimde bana yardım eden yunus karaçöp arkadaşıma çok teşekür ediyorum
Şiirime ses olan sevgili Ayten ERDOĞAN a çok teşekkür ederim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüznümdür Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüznümdür Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hadi ısıt yüreğimi hüznün beleği yumuşak hadi gir artık içerisine girde kalbime bak. Kim demiş hüzün kötü diye benim hüznüm aşk be gülüm benim hüznümdür aşkla yaşamak...
Düşün buz dağında bir yüreği düşün hüzne bürünmediğini Nede çok üşürsün, nede çok çırılçıplak.
ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİ
Derinliklerinde ne toyları boğan ne alışmış olanlara normal gelen şairin vede aşığın ise olmazsa olmazı bir mevhum..
İki seven yüreğin birisi boğulurken ötekisinin kurtarma çırpınışlarıydı aslında şiire yansı- yan, bir yürek hüzünde bulmuş aşkını bir yürek ise hüzünden yana muzdarip, fakat aşkın büyüsü vede efsunuyla bir olmuş iki yüreğin dayanışmasıydı şiire dahada değer katan..
Gerek anlatım, gerekse konunun mükemmelliği bir okuyucu olarak bu şiir bana başka bir haz verdi, ikilemlerin yaşanması bu olsa gerek..
Sizi vede haz alarak okumuş olduğum bu harika eserinizi kutlarım tebrikler..
Acılıda olsa yürek sesinizi kutlarım saygılarımla.