Bir kere daha anladımki, son pişmanlık fayda etmiyor.. Bu deyimi ilk söyleyen bilge bir daha haklı çıktı..
Etme gülüm bize bunu etme zaten alev alev yanıyor yüreyim etme gülüm bana bunu etme..
önünde diz çöksem, başımı dizlerine dayasam yada uzansam karşına saatlerce gözlerine baksam erirmi yüreyinde ki buzlar, kıvılcımlar olurmu yine.
bana bunu etme gülüm bütün isyanlarım hırçınlıklarım kaldıramıyacağın sözlerim yalnızca hasretten..
bana bunu etme gülüm bir sen anlarsın sanmıştım, bir sen anlarsın, hasretin acısını aşığın çaresizce feryadını nasıl yakar ayrılık nasıl dağlar nasıl ağlar geride kalan...
bana bunu etme gülüm yeter ağladığım, bir selam ver güleyim pembeleşsin yanaklarım alev alsın gözlerim, dagılsın hüzünlü bakışlarım etme etme be sevdiceyim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Etme be Gülüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Etme be Gülüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bana bunu etme gülüm yeter ağladığım, bir selam ver güleyim pembeleşsin yanaklarım alev alsın gözlerim, dagılsın hüzünlü bakışlarım etme etme be sevdiceyim...
harika akan bir gönül sesi kutlarım kal gönlünce...
Yalvarmak hiç bu kadar anlamlı olmamıştır inan.Oysa bir kadın asla böyle yalvartılmamalı.Sevilmek onun en doğal hakkı olmalı oysa.Acınızı paylaşmak isterdim,sevgiyle kalın...
bana bunu etme gülüm bir sen anlarsın sanmıştım, bir sen anlarsın, hasretin acısını aşığın çaresizce feryadını nasıl yakar ayrılık nasıl dağlar nasıl ağlar geride kalan...
ÇOK ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM ... VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. KUTLUYORUM EMEĞİ
yeter ağladığım,
bir selam ver güleyim
pembeleşsin yanaklarım
alev alsın gözlerim,
dagılsın hüzünlü bakışlarım
etme etme be sevdiceyim...
harika akan bir gönül sesi kutlarım kal gönlünce...