Gözüm sende, gönlüm sende, anlasana yâr, Neylerim ben sarayını, sensiz dünya dar. Firakınla, sol yanımda hadsiz hüzün var, Bir nefeslik tebessümün, nihayetsiz kâr.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLASANA YÂR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLASANA YÂR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yar DEĞİL YÂR OLACAKTI. kar DEĞİL KÂR OLACAKTI. NOKTALAR, VİRGÜLLER YERİNİ ŞAŞIRMIŞ NUH ABEY. BU KADAR AZ SÖZDE BU KADAR ÇOK İMLA YANLIŞLIĞINI NASIL BAŞARDINIZ. DÜZELTİN BARİ DE TARİHE ÖYLECE GEÇMESİN. İYİ BİR ŞAİRSİNİZ FAKAT İMLA KONUSUNDA ÇOK ZAYIFSINIZ. İLK FIRSATTA İMLA MESELESİNE EĞİLİN DERİM ACİZANE.
Gözüm sende gönlüm sende anlasana yar Neylerim ben sarayını sensiz dünya dar Firakınla sol yanımda hadsiz hüzün var Bir nefeslik tebessümün nihayetsiz kar
Nuh Comba HAKKA olan sevgiyi dört satıra dört asır yazsan az gelir değerli toprağım,sevgili gardaşım yürekten kutşlarım derin dizelerini..
Gözüm sende gönlüm sende anlasana yar Neylerim ben sarayını sensiz dünya dar Firakınla sol yanımda hadsiz hüzün var Bir nefeslik tebessümün nihayetsiz kar
Güzel bir dörtlüktü. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
saygılarım şairlerin üstadına