Sana bu sebepsiz tutkunluğum vazgeçilmez bir tutukluluktur. Ve herkes tarafından bilinsin beni tekrar topluma salmak artık büyük sorumluluktur…
Şakam yok; Kimyasalım dudaklarından sızarım. Unvanları uzun binlercesi ile temizlenmez kalıntılarım
Sahipsiz bir itirazım hükmü bertaraf ederim… Her ayrılığa isyanım adaleti felç ederim…. sadece üç harflileri değil tüm alfabeyi başınıza musallat ederim… Gece gündüz dua ederim. Sahte bir gündem dilenirim toplum hayatını hacamat ederim. Her birinizi farklı zehirlerim…
Sana bu sebepsiz tutkunluğum Önü alınmaz bir güç tutkusudur. Herkes tarafından bilinsin. Bu dünyaya sahip olmak ancak senin kalbinde kısa bir yolculuktur.
Senle suçlanıp sende hapisteyim … Bu bana ceza değil fikrimce mükafattır. Dünyayı bıraktım arkamda sana mülteciyim sana mülteci olabilmek bir başka biattır. Ne adli tıp, ne Cerrahpaşa bu işe müdahil olur… Zaten bendeki bu duruma başka teşhis konulur. Meşgul etmeyin paşayı işine baksın nihayetinde hem paşa hem cerrah olmak zordur aynı bedende….
sana olan bu sebepsiz tutkunluğum hiper aktivitesi bastırılmış bir çocukluktur… herkes tarafından bilinsin çocukluk düşlerini öldürmek idamı gerektirir bir suçtur….
Elimde Musa’nın asası Asa dediğin bir kuru dal parçası… Nasıl ayırsın suları… İnanmayan biri varsa ya… Sular tekrar kapanır mı? Benle Musa sular altında kalır mı? Panikte dünyanın tüm masonları
Sana olan bu sebepsiz tutkunluğum artık tarifsiz bir mutluluktur. ve herkes tarafından bilinsin. Sevgilinin omzuna yaslanmak İlk uykuya dalış anındaki masumluktur.
İşte formül ey halkım! Mutluluk senin de hakkın kazan-kazan herkes için bu da benim saadet zincirim
Son kez söylüyorum dinleyin
Deliyim tımarhaneye kaçtım İnanın çok tehlikeliyim. Beni ona hapsedin beni onda hapsedin
Sana olan bu sebepsiz tutkunluğum Delidir ne yapsa yeridir. Ve herkes tarafından bilinsin …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beni Onda Hapsedin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beni Onda Hapsedin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her zaman ki gibi nitelikli bir eser okudum .Baştan sona anlamsal ve duygusal bütünlük yine hiç bozulmayan ritmiyle çok hoştu.Gönül emeğiniz varolsun.Saygılarımla.
Sana bu sebepsiz tutkunluğum Önü alınmaz bir güç tutkusudur. Herkes tarafından bilinsin. Bu dünyaya sahip olmak ancak senin kalbinde kısa bir yolculuktur.
DELİNİN DAHI YAPAMAYACAGI SEY YOKTUR,CUNKU ONLARDA KENDI CAPINDA BIRER DAHIDIR. bunu eklemek ıstedımm..siiriniz guzeldi...(YANLIS ANLASILSIN ISTEMEM SADECE YAZMAK ISTEDIM..)saygılar..
eliyim tımarhaneye kaçtım İnanın çok tehlikeliyim Beni ona hapsedin beni onda hapsedin
Sana olan bu sebepsiz tutkunluğum Delidir ne yapsa yeridir. Ve herkes tarafından bilinsin … deliliğiniz herkes tarafından bilinmesin yinede yanlızca siz bilin kaleminizi kutluyorum...