(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba, güzel olduğunu, güzel ifadeleriniz belirlemiş...Güzellik herkesin ortak duygusudur...Katkıda bulunanlara teşekkür ediyorum efendim...Entellektüel.
MERHABA EFEDİM HER ŞİİRİNİZ GÜL TADINDA MIS GİBİ SEVDA KOKAR GÜLLER BÜLBÜLLER SEVDANIN SEVDALI YÜREKLERİN SİMGESİ HEMEN HEMEN HER ŞİİRE GÜZEL BİR KONU OLUR EFENDİM GÜZEL YÜREĞİNİZ VAR OLSUN YORUMLAMAMA İZİN VEDİĞİNNİZ İÇİN DE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM HER SAYFA BENİM İÇİN BİR HAZİNE GİBİ ULAŞTIKCA DAHADA ARAŞTIRMAK GELİYOR İÇİMDEN SEVGİ ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM NADİDE SAYFANIZA HOŞÇAKALIN
Merhaba; şiirlerin sultanı sözlerin sesi...seslerin en nadidesi Hayrunnisa Hanım...Şiirlerime kattığınız tılsım, duyguları doruğa ulaştırmakta...Eser sizin katkılarınzla tamamlanmakta adeta...Emeğiniz ve güzel duygularınızdan ötürü sonsuz kere kuutluyorum efendim...İyi ki varsınız...Entellektüel.
Merhaba, gül sevgi ve dostluk demektir...Dostların gül sayfasında bir araya gelmesi dayanılmaz mutluluktur...Teşekkür ediyorum...Saygı ile...Entellektüel
Ömrünü geçirse de güllerle bahçıvanlar, Bir gülü yeryüzünde gülden güzel kim anlar? ( Faruk Nafız Çamlıbel ) Senden bilirim yok bana bir faide ey gül, Gül yağını eller sürünür çatlasa bülbül ( Nevres-i Kadim ) Güle kıymet verilmezdi, Aşık ve maşuk olmasa ( Aşık Veysel ) Şu ellerin taşı hiç bana değmez, İlle dostun gülü yaralar beni ( Pir Sultan Abdal ) GÜLLERİ ANLATAN BU GÜZEL ŞİİRİNİZE OZANLAR DA EŞLİK ETSİN İSTEDİM . YÜREĞİNİZE SAĞLIK
Merhaba, şiir yazan ellere o gizemi veren yürek, yorumlarken de cömert davranmış...varlığınızla sayfam onurlanmış...teşekkür ederim...saygı ile...Entellektüel.
Güllere yakışan dizelerdi... Özel ve güzeldi şiir... Tebrik ederim... Su kadar akıcı idi.. Emeğinize gönlünüze sağlık... Selamlar esenlikler dost şair....
Merhaba,sihirli ve candan dizelerle sizi hatırlıyorum...favori istemde olmanız benim içn kazanç...Şiirlerinizi izliyorum...Dostlara vediğiniz değer de usumda...misafirliğinizden mutlu oldum...Saygılarımla...Sevgi ile kalınız...Entellektüel.
Merhaba, aruz vezninin usta bir kaleminden bilimsel kriterlerle beğeni almak mutlu etti...teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum efendim...Entellektüel
HARIKA BIR SIIR GERCEKTEN COK GUZEL GULLER COK SEYI ANLATIR BAKMASINI BILEN VE GORENE COK SEY ANLATIR.DERINLEMESINE SOYLEMEK ISTEDIGI SEYI ANLATIR.SEVGININ ASKIN EN GUZEL HEDIYESI GULUDUR.ADI GUL BASKA SEYE GEREK YOK DIKENSIZI VE DIKENLISI BAZEN DIKENLERI BATAR ACITIR SEVEN YUREGIN CANI YANINCA .KANATIR ELLERINI YUREGINI AMA YINEDE ANLAMLIDIR HER BAKIMDAN NARIN NAIF YURKLERIN SEVGI GULUDUR O.YUREKTEN TAM PUAN .
Çerkez Kızı tarafından 3/12/2011 6:09:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Merhaba, yürekteki sevgi zenginliğiniz sayfama yansımış...güzellikleri güzel insanlarla paylaşmak daha bir güzel...mutlu oldum...saygımla...Entellektüel.
Merhaba,sayfama güzelliklerle beraber sefalar getirdiniz...katkıda bulunduğunuz nadide ifadeler için teşekkür ederim efendim...saygı ile ...Entellektüel
Aşık oldum bir güle, Gül döndürdü bülbüle. Bülbül dönmeden küle, Gel söndür güle güle.
Güller her zaman güzeldir.gül menekşe.orkide sünbül papatya meraklısıyım .Karakalem çalışmalarımda da çiçekler var genelde .Kutlarım hoştu şiiriniz..Hayırlı cumalar..
Aşık oldum bir güle, Gül döndürdü bülbüle. Bülbül dönmeden küle, Gel söndür güle güle.
Sevdan varsa al’ına, Koşman gerek dalına. Arı ol gel balına, Konu ver gül dalına. GÜL SEVGİNİN VE SEVDALANMANIN SEMBOLÜDÜR.. BÜLBÜLÜN ÇİLESİ DE GÜL İÇİN DEĞİL Mİ.. USTA KALEMDEN YİNE ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMI DÖKÜLMÜŞ DİZELERE.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİ
MERHABA,GÜLÜN İŞLEVİNİ NE KADAR GÜZEL İFADE ETMİŞSİNİZ.BÜLBÜLÜN DE...GÜZEL DUYGULARLA SAYFAMA YILDIZ OLUP İŞIK SAÇMIŞSINIZ ADETA... PAYLAŞIMINIZ İÇİM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM EFENDİM...SAYGI İLE...ENTELLEKTÜEL
Merhaba, sevgiyi güzel insanlarla paylaşmak mutluluk verici...Daha bir farklı güzelliklerde buluşmak dileğiyle...Teşekkür ediyorum...Saygı ile...Entellektüel.
Merhaba, gönüller çoğu kez kırılgandır...Çünki beklentilerimizin imkansızlaştığı günümüzde mutsuz olmamız daha rizkli...O yüzden morelleri yüksek tutmak gerek...Her pozitif kırıntıyı mutluluğa kanalize etmeye çalışmak lazım...Bu bağlamda mesajınız çok müsbet...teşekkür ediyorum...Sevgi ile kalınız...Entellektüel.
Merhaba, isminizle müsemma güzellikler getirmişsiniz...Sevgi dolu yüreğiniz iyiliklere samanyolu olur umarım...Teşekkürlerimi iletiyorum...Sevgi ile kalın efendim...Entellektüel.
Merhaba, isminizle, sizden olan bahçeye sefalar getirdiniz...O kadar latif ve yumuşak duygular kullanmışsınız ki yorumunuzda...san ki şiirdeki "incitmeden" ifadesine tercüman olmuşsunuz...Mutlu oldum efendim...Sevgi ile kalınız...Entellektüel.
değerli şiir dostu böyle bir kış günü bahar çiçeklerini ve gül demetlerini sayfanızda okumak çok güzeldi yüreğinize saglık kaleminiz varolsun saygılarımla zaralıcan
değerli dost gül ve kadın ve evren bir bütündür diye düşenlerdenim ama şiiriniz gerçekten çok güzeldi yüreğinize saglık kaleminiz varolsun saygılarımla
Merhaba, hayat acı ve tatlısıyla önümüzde...Güzelliklerini yaşarken mutlu oluyoruz,zorluklarında hayal kırıklıkları daha çok oluyor...yaşama sevincimizin artırılması için moral değerlere ihtiyacımız var...Gül her zaman bize sevgi getirir...katkılarınızdan dolayı teşekkür ediyorum efendim...Entellektüel.
Aşık oldum bir güle, Gül döndürdü bülbüle. Bülbül dönmeden küle, Gel söndür güle güle.
...
HECE ŞİİRİNİZDE ÇİÇEKLER AÇMIŞ GONCA GONCA CİNASLARLA... OKURA DA YAYIYORSUNUZ HER RENK GÜLLERİN KOKUSUNU. BİR DE BÜLBÜL DÜŞMÜŞ DALA...YANAR GÜLÜNE YANA YANA. DİZELERİNİZ DUPDURU,AKICI,AMA ÖZGÜNCE DİZİLMİŞ YÜREKLERE. ÖZ TÜRKÇEMİZ PARLIYOR ŞİİRDE. ÇOK BEĞENİ İLE OKUDUM.SABAH SABAH ŞENLENDİ AZ DA OLSA GÖNLÜM,GÜL RENKLERİYLE.( TOPLUMUMUZDA BU KADAR SORUNLAR VARKEN,YÜREKLER YAKAN...) TEŞEKKÜRLER PAYLAŞIMINIZA ÖĞRETMENİM. SAYGILARIMLA,DEĞERLİ YAZIN DOSTU !
Merhaba, yüreğinizdeki ihtimamın verdiği seçicilikle, bir kelebek dokunuşu kadar zarif duygularla, ipek yumuşaklığında, sinerji ve motivasyon enjekte eden yorumunuz beni onore etti...Her kaptan içindeki sızarmış...Sanatınızın yanında azbulunur bir zerafet ve duyarlık göstermişsiniz...Bu hasletler genellikle öğretmenlere özgüdür...Denetimlerde öğretmenlerimize de anlatıyorum sizleri...Mesleğim adına kazanç addediyorum...Çok mutlu oldum...Makaleler kısmında "sevgi eğitimi" yazılarıma davet ediyorum zamanınız varsa...Sevgi ile kalın...Entellektüel
Merhaba, meslek hayatım hep koşuşturmakla geçti...Şu da bitsin rahat nefes alıp mutlu olacağım diyordum...Fakat hiç bitmedi...Şunu anladım ki hayat bu;acı ve tatlısıyla...Sorunlarla beraber mutlu olmaya çalışmak gerekiyor...Acı ve hüzünleri(sorunları) unutmadan...Yorumunuz ve misafirliğiniz şiirimle birlikte sayfamı gül bahçesine çevirdi...Mutlu oldum...Teşekkür ediyorum efendim...Saygı ile...Entellektüel.
Merhaba, güller güzellikleri paylaşan yüreklerle daha da güzel... Katkılarınız değer kattı sayfama...teşekkür ediyorum efendim...Saygı ile...Entellektüel.
Merhaba, profilinizle örtüştü gül şiiri...Katkılarınız çok mutlu etti...Gül ile sevgi hayatın vazgeçilmezi ve mutluluğun sembolüdür...Adı ve görünüşü ruhlara ferahlık verir...Teşekkür ediyorum...Saygı ile...Entellektüel.
Merhaba,sayfama sefa getirdiniz...Yorumlarınızdan diğer şiirlerimi okuduğunuz anlaşılıyor...İlgi ve katkılarınız için teşekkür ediyorum efendim...saygılar...Entellektüel
güllerin sayfalara dökülmesi çok hoşş bu güzel anlamlı şiir adeta yaprakları gibi dökülmüş....,tebrikler Kokusunu senden aldığım güller Sesini duyduğumda gülen gözler Sevinçten parlayan yüzler Daima özleyen kalpler.. bu da benden minicik bir dize.. sevgiler...
Merhaba, şiirde her gönüle göre bir ayrıntı bulunur çoğu kez...Çok anlamlı bir bölümünü almışsınız...belli ki orada siz de varsınız...Gönüllere güzelliklerle hitap etmek ne hoş...Katkılarınız bahçeme dikdiğiniz bir gül olmuş...teşekkür ediyorum efendim...Saygı ile...Entellektüel.
Bütünselliği ve sıcacık diliyle
Etkileyici bir şiirdi Sevgili Şair
Yüreğine sağlık