(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ben bir başıma Şu parmaksız şehirde, Aydınlık içinde karanlıktayım. Bu karamsar şiirin İmgelerinde Birbiri ardına Kaybolmaktayım. .............................. HER KARANLIĞIN ARDINDAN AYDINLIK OLUR SABIR..TEBRİKLER ŞİİRİNE..
Koskocaman bir hiçin Anlam haritasında Hem de, ne kış ne bahar ortasında, Sımsıcak bir yazın Tam ortasında Alevler arasında Yok olmaktayım .... yüreğinize sağlık..güzeldi..kaleminiz daim olsun...
ELEŞTİRİ YORUM : Noktalama hatalarınız vardı ama bunları kaale almıyorum çünkü şiiri bozacak birşey yoktu. GENEL YORUM : Şiiri baştan sona kadar okudum kendimce tabi şöyle bir de sesli ve duygusal biçimde bir de ben okuyayım dedim ve çok şahane de olurmuş sizin şiir sesli şiir değerli şairim keşke sesli olarak okusaydınız demeden de geçemeyeceğim.
5 tam puanı fazlasıyla hak etmiştir. Şair ve Bu kusursuz şiiri... saygılarımla.
Koskocaman bir hiçin Anlam haritasında Hem de, ne kış ne bahar ortasında, Sımsıcak bir yazın Tam ortasında Alevler arasında Yok olmaktayım TEBRİKLER...YÜREĞİNE SAĞLIK...
Bir töhmet altındayım,
Parmaklık arasında
Değilim ama...
Kimbilir
belki de
gözaltındayım.
Aynen sevgili dost sanki ben yazdım bu şiiri
tebrikler