Yavrum çocuğum bi sakin sana oynayasın diye bak ne aldık… Biraz dur dinle, dinlen istersen… Ne işin var senin kelli felli laflar arasında Gel yavrucuğum buraya. Politika dediğin toplu cinayet iki yüzlü bir lanet bir kaza çıkmadan sen onu bir cellada emanet et…
II
Soğuk teni ile baştan çıkartan bacakları sütun gibi bir esmer… Hümanizmin doruklarından dişi bir Fransız… İşte mitralyöz! Bundaki çelik çok insafsız…
Adamlar haklı evet bu iç gıcıklayıcı bir afet…
İç savaş, dış savaş, kişisel savaş derken savaşdünyanın her yerinde katil olmak istiyorsan nihayetinde safari niyetine, en masumu bu işte
Dönünce saat yarılanınca gece kapatıp ışıklarını sıcak evimin uzanacağım aynı rüyanın eteklerine İnsan Hakları Bildirgesi eşliğinde tüm şehir ile birlikte…
III
Uzanmış yatıyor seher vaktinde sabah ayazında sanma uykusunun en derin kuytusunda bir çocuk var yanında çekiştirip duruyor uyansana….
Bir çocuk aç belki susuz sabah annesi vardı yanında babası da sağdı henüz… Düşecek bir damla yaş belki de hiç düşmeyecek İzledim dolu gözlerle tüm haber bültenlerinde Çaresizliği çaresiz… Bizim de var mı ağlayabilenlerimiz?
Yazık çok yazık sadece hüzünlenebiliyoruz artık. Her şey o kadar sıradan her şeye o kadar alışık….
Birazdan dönünce saat yarılanınca gece esneye esneye uzanacağım aynı rüyanın eteklerine unutup dolan gözlerle yalancı olu vereceğim hiç bilmez bir yabancı
Ne bağıran var ne küfreden nede böyle olmaz bu diyen bu kadar mı korkak ve hissisiz nelerimiz gitmiş ellerimizden
IV
21 nci yüzyıl yumuş yumuş ellerinde Yüz binlerce masumun kanı ile kendini vaftiz et… İnsanlığı köreldik.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MİTRALYÖZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MİTRALYÖZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hümanizmayı pazarlayanların en büyük silah satıcısı olduğu, insan kanı ile politika yapıldığı, masumların kanının akmadığı bir gün geçmediği son yıllarda her şeye alıştırılmış olmak... insan olarak biraz ağır geliyor sadece...
teşekkür ederim konukluğunuz ve güzel yorumunuz için
hayatı sorgularken dogadaki mücizeleri insaı insan yapan düşünce duygu katmerini irdelemeli hırs beden ölmeden gömülen akıl fitne çıkar çarkından kurtarılabilen olmalı
yoksa her dogan ölümle kutsanmış ruhsuz beden mezarlıgında açacak gözlerini dünyaya
çok çok iyi bir anlatım kovana çomak sokmaktı insan müsvettesi yüreklere
ne dediğini bilen , derdini anlatabilen satırlar