(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayrı İki Noktanın Birleşmesine Doğru Denir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayrı İki Noktanın Birleşmesine Doğru Denir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:) O nasıl sözz hiç olur muu... gölge de ne demek. Aynı yemeği aynı malzemelerle pişiren aşçıların sunduğu tadlar hepsi birbirinden farklı ve hepsi birbirinden güzeldir... Lütfen yazmaya devam.
:) Okuyorum ve okuyacağım... hatta bazılarına yorum yazmıştım ama cevaplamadın.
Bazen sayfalarca şiir okursunuz anafikir ne diye düşünürsünüz. Bazende iki satır şiir okursunuz sayfalar dolusu anafikir vardır. Kısa ama anlamlı şiirinizi zevkle okudum. Selamlar
Üstat sizin şiirleriniz bir ömür... Kardanadam şiirinize de yorum yazmıştım. Ama görünmüyor .. . Buda öyle kısa ve öz.. Oku... Hem tebessüm et, hem düşün... Tebrikler, saygılar...
Çok teşekkürler Bedri Bey. Sayfama uğramış olmanız sevindirdi. Kaybolan yorumunuz da sanırım son günlerdeki aksilikten kaynaklanıyor. Okumuş kadar oldum:) Saygı ve sevgiyle kalın... Benim için aslolan öykülerimdir. Öykü sayfalarıma da uğrarsanız çok mutlu olurum.
:) Yüreğine sağlık Sayın Yazarım. Sevgiler.