(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
## Bırakma İstanbul ## şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
## Bırakma İstanbul ## şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürek yanmış vaveylalarda, İstanbul'a sığınmış, naçar bir edayla... Ve Kız KUlesi tüm ihtişamıyla tarihe meydan okurcasına dikiliyor Marmaranın sığ sularına... Fon güzel, görsel ve şiir harika...
aldatılmayan anlamaz aldatılanın halinden ama her acı durum böyle değilmidir hani derler doğru söylerler yaşamayan anlamaz beni hayatta pek çok kere aldatılarak bitiririz ömrümüzü çok sevdiğim bir fonu seçmişsiniz güzel anlatımdı tebrikler şairem:)
Sevgili edebiyatdefteri.com şairi değerli kalem sayın: Safure Kalafat,
Kurgusu güzel, anlatımı etkili, okunuşu zevk veren bir İstanbul şiiri okudum. Muhteşem olmuş. Tebriklerimi sayfanıza bırakıyorum. Her şeyin en güzelinin sizin, sevdiklerinizin ve sizi sevenlerin gönlüne göre olması dileklerimi sayfanıza bırakıyorum.
Sevgi ve saygılarımla efendim.
Dr. İrfan Yılmaz. ^^'^Tekirdağ.^'^^
İrfan Yılmaz tarafından 4/1/2011 2:26:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
Tebrikler değerli şaire dostum güçlü kalemini ve şiirini kutlarım,çok güzel bir çalışma anlamlı bir sevda şiirdi kaleminden okuduğüm ,yürekten tebrikler..
İstanbula yazılan ne ilk, ne de son şiir olacak bu şiir değerli şairem. Duygu yüklü dizelerinizi zevkle okudum. Başarılı çalışmalarınızın devamı dileğiyle...
Merhaba dostum kaleminizden çok güzel bir şiir okumanın zevkine ulaştım, sizi ve güzel şiirinizi kutlarım.Yarınların aydınlık ,şiirlerin daim olsun. Saygılarımla
Hocam çok güzel harika bir şiir okudum,bu güzel şehirle birleştirdiğiniz duygu selinize bende, bende kendimi kaptırdım inanırmısınız yüreğinize sağlık saygılarımla
Sami ASLAN tarafından 3/8/2011 8:21:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
Loş gecelerinde tanıdım O’nu Bilemedim bu oyunun sonunu Aldattı seven gönlümü Bekledim sabahı ölümü…
Durdu hayat pınarlarım Kavak ağacında Boynunu büktü Lâleler Gülhâne parkında… GÜZEL BİR ŞİİR KUTLARIM..AYRICA SAYFANIZINDA MÜZİĞİ BEĞENDİĞİM GÜZEL BİR MÜZK OLDUĞU İÇİN AYRICA TEŞEKKÜR EDERİM...
Tebriklerimle Safure Hanım...