1960-1963 Yıllarında yani 50 yıl öncesi öğretmenlik görevime başladığım,üç yıl boyunca yağmur suyu içtiğim Kızıltepe-B.Boğaziye Köyünde ki yüreği sıcak insanları hiç unutamadım. 48 Yıl sonra ziyaret ettim. Öğrencim Sevgili Süleyman Çiftçi Nusaybinde beni misafir etmişti. Muhterem Eşi "Gazele Hanım" ile sevgili kızı "Leyla" ya gezi dönüşü yazdığım "tesmiye" şiirimi sizlerle paylaşmak istedim. Hala o güzel insanların anılarıyla yaşamaktayım. Tüm Boğaziye’li kardeşlerime selamlar saygılar.
Gönlü güzel, sevgi dolu insanlar Allah yürekleri nura döndürür Ziynetleşmiş türlü türlü lisanlar Aşkı söyler, yadı yâre döndürür.
Lütfü ilahinin hikmet gerçeği Ela gözlerinin güler merceği Laleli, sümbüllü seher çiçeği Eser serin serin kara döndürür.
Yanarsa sinede ateşi aşkın Leyla ya divane mecnunu şaşkın Akıbet hayrolsun volkanlar taşkın Çağlayan yüreği nara döndürür.
İncelik zarafet hassasındadır Fazilet, erdemi yasasındadır Talihi her zaman arkasındadır Çaresiz anları vara döndürür.
İlahi inayet eder yoksula Lütfeder tamahı kaldırır pula Ebedi âlemde bakar da kula Rahman sıfatıyla nura döndürür.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNLÜ GÜZEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNLÜ GÜZEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KUTLARIM BU ANLAMLI GÜZEL ŞİİRİNİZİ. SELAM VE SAYGILAR