Pervasızca haykır bu gece gönlüm İçindeki volkanı sal gitsin Sal gitsin yaşanmamışları zamana Sevgiyi sadece aşkta sananlara inat Akıt yüreğinin lavlarını pervasızca Haykır sevgini yaratılmış ne varsa Ki; HAK bulsun yerini... Bulsun yerini gerçek AŞK...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAL GİTSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAL GİTSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herkes kafasına göre bir yorum salmış.Pek de sevenininiz varmış.Doğa kendini arındırdıkça içersinde yaşantının özü kalır.Bu dönemde o kadar çok işe yaramaz arınacak şeyler vardır ki.Ümmet- akıbet,sultanlık-yoksulluk,iyi-kötü,çirkin-güzel,kalite-ucuz promosyon ve daha niceleri. Zamanla bu saydıklarım biribirinden arınacak bakalım hangilerini salacak hangileri hangilerinden arınacak.Her şiire yorum yapmak istemiyorum ama sanırım şiirinizde gizli de olsa bir mesaj hakim.Bizim doğaya hakim olmamız söz konusu olamaz.
SAL GİTSİN Pervasızca haykır bu gece gönlüm İçindeki volkanı sal gitsin Sal gitsin yaşanmamışları zamana Sevgiyi sadece aşkta sananlara inat Akıt yüreğinin lavlarını pervasızca Haykır sevgini yaratılmış ne varsa Ki; HAK bulsun yerini... Bulsun yerini gerçek AŞK...
SAL GİTSİN Pervasızca haykır bu gece gönlüm İçindeki volkanı sal gitsin Sal gitsin yaşanmamışları zamana Sevgiyi sadece aşkta sananlara inat Akıt yüreğinin lavlarını pervasızca Haykır sevgini yaratılmış ne varsa Ki; HAK bulsun yerini... Bulsun yerini gerçek AŞK...
13.08.2007 bulsun yerini gerçek aşk BULSUN EZEL HANIM SİZE KARAMSARLIK YAKIŞMAZ İŞTE BÖYLE SAL GİTSİN SOICAK ANLAMLI HOŞ DİZELER KUTLARIM HELALİNDEN 5 PUAN
Pervasızca haykır bu gece gönlüm İçindeki volkanı sal gitsin ....yılların birikintisidir volkanlar, her yanılgı geride bırakır biraz deprasyon...salmak kolay değil bir çırpıda...
Sal gitsin yaşanmamışları zamana Sevgiyi sadece aşkta sananlara inat ---------aşk değil mi ki sevgiyi halden hale sokup,sevgiliyi bezdirinceye kadar seven....yaşanmamışlar düşüncelerimizin kralı olcak yaşanınca saltanatı yıkılacak.....
Akıt yüreğinin lavlarını pervasızca Haykır sevgini yaratılmış ne varsa Ki; HAK bulsun yerini... Bulsun yerini gerçek AŞK... ..........gerçek aşk yaratılanı sevmek, yaratandan ötürü diyen YUNUSİ mısraları değdirdi gönlüme.... sağolasın..aridost
Pervasızca haykır bu gece gönlüm İçindeki volkanı sal gitsin Sal gitsin yaşanmamışları zamana Sevgiyi sadece aşkta sananlara inat Akıt yüreğinin lavlarını pervasızca Haykır sevgini yaratılmış ne varsa Ki; HAK bulsun yerini... Bulsun yerini gerçek AŞK...
YÜREĞİNE SAĞLIK BÜTÜNLÜK İÇİNDE BİR ÇIĞLIK UZUN SOLUKLU KALEMİN DAİM OLSUN TAM PUAN
Pervasızca haykır bu gece gönlüm İçindeki volkanı sal gitsin sonunda geçmişe kaygılanmak, hüzünlenmek yerine günü yaşamak istiyorsunuz ve de iyi yapıyorsunuz. sanki insanın yeniden doğması gibi. siz yaşadıklarınızı daima dizelere aktarıyorsunuz. insan hiç kkendi içine bir şey bırakmaz mı........... dostça'kalın.
anlık devamıdır hayatın bir cennet sen kendini sevdiğine tanıt aşk artık bir derinlik sevsin onu kendiliğin... banada yazdırdın...güzel...sevgilerle...bülent...
Zamanla bu saydıklarım biribirinden arınacak bakalım hangilerini salacak hangileri hangilerinden arınacak.Her şiire yorum yapmak istemiyorum ama sanırım şiirinizde gizli de olsa bir mesaj hakim.Bizim doğaya hakim olmamız söz konusu olamaz.