(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım eserini Sayın Dostumt kalemini ve sizi. Şiirin sevgi ve gönül dolu ve mükemmel bir anlatımla.Temennim bütün şiirlerin daim olsun.Sayfanıza barış ve kardeşlik için bıraktığım gül ile hürmetler duyarlı yüreğinize bin selâm... Saygılarımla
Şairemiz haklı her şey yüce mevlanın bilgisi ve müsadesi altında insan imtihan edildiğini bilmeli ve ona göre hareket etmeli, isyan, feveran bunların hepsi, inançlı insan için yapılmayacak şeyler onun gösterdiği Kuran yolunda, yürümek selamettir elbette iki dizelik bir anlam ve felsefe dersi az sözle çok şey anlatmak değerli şairemizi ve dizelerini kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Dünyaya gelmek senin elinde olmadığı gibi.Hayatında senin elinde değildir. Ancak kimileri kendinde birşeyler varmış gibi ah vah ederler.Sinek vızıltısı. Birşey bilmemek cahillik,kendini bilememek kara cahillik.Geldik gidiyoruz, Levhi mahfuzda planlandığı gibi.Gerisi boş. Ne mutlu ötelerden gelen habere göre yaşayan ve göçenlere.Saygılarımla Güzel bir dizeydi,yüreğine sağlık.