Birgün veda edersem, gitme kal, kal! der misin? Kollarını boynuma, dolar mısın son defa? Dudaklarınla bana, bir ,,Hoşçakal!’’ der misin? Ruhunla da koynuma, dolar mısın son defa?
Gözlerinle uğurla, bu yolcuyu bir akşam Kirpiklerin de batsın, ruhuma iğne iğne Onları çıkarmakla, geçip gitsin bu yaşam Hayalinle yaşayıp, ölüp gitsem kime ne?
Bırak gelsin anılar, peşimden sürünerek Gittiğim uzaklara, gittiğim sokaklara Uyuyayım her gece, hayale bürünerek Adını öğrettim ben, vuran o tik taklara
Bırakmam hayalini, bırakmam bakışını Prangalar vururum, hemen ayaklarına Bir gece gelip de gör, ruhumu yakışını Kapanıp yalvarıyor, hergün ayaklarına
Bırak şu sigarayı, al! işte dudaklarım Kağıt gibi yansınlar, öptükçe o uçları Titresin zıngır zıngır, aniden bacaklarım Ateşinle terlesin, ruhumun avuçları
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAL DER MİSİN? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAL DER MİSİN? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bırak şu sigarayı, al! işte dudaklarım Kağıt gibi yansınlar, öpüldükçe uçları Titresin zıngır zıngır, aniden bacaklarım Ateşinle terlesin, ruhumun avuçları ****Birşey gelir tıkanır,kelimeler,dolaşıp durur etrafta.Bir türlü söylemek istediğinizi söyleyememişsinizdir.Söz de bitmez bu yüzden.Sanki. Bu misal ;son kıtayı yazmak için yazılmış, tüm şiir.Şiir deki tüm mısralar beni son kıtadaki lezzete taşımaktan başka işe yaramıdılar sanki.Ya ben mazurum Ya son kita "ÇOK ŞİİR".El ve yüreğinize kuvvet.
**Hadsizlik edip bir kelimeye müdahil oldum bağışlamanızı diliyorum.
yeğinadnan tarafından 2/25/2011 7:51:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
yeğinadnan tarafından 2/25/2011 7:52:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yokluğun yanımda İlacı yok ki yokluğunun hükmü olsun Gözlerimin ağrısı bir kadının çığlığı ..ve gecemi kimse anlamıyor artık Diğerlerine benzemiyor yokluğun ...Diğerlerine benzemiyor ayrılığın... Niye benzesin ki? Hepsinden çok sevilmedin mi? alıntı... Yürekten kutladım saygımla tebriklerimle