Can çekiyor canımı, kan çekiyor kanımı Aşk sarmış dört yanımı, ararım kalp hanımı Duymayan kul kalmasın, korkan bunu almasın Yürek ister gerçek aşk, kalpsiz haber salmasın.
Güzeller güzelisin, tanımam üstüne kul Bir ömür boyu aşksın, sen yeterki beni bul Aramızı yap kader, gözümde ol bambaşka Sebep gerek her aşka, benim aşkım bambaşka.
Günler aktı durmadan, avcı durmaz vurmadan En değerli zaman bu, saat çalmaz kurmadan Tek başına olmaz aşk, iki kalp gerek buna El aşkla kenetlensin, bakmadan şuna buna.
Bizimdir ak yarınlar, karınlar lafla doymaz Söze öz ekle aşkım, seven kalp gönül koymaz Sözüm özümden gelir, bu kalp aşkımı izler Bırak geleyim sana, heba olmadan bizler.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Kalp Aşkımı İzler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Kalp Aşkımı İzler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Günler aktı durmadan, avcı durmaz vurmadan En değerli zaman bu, saat çalmaz kurmadan Tek başına olmaz aşk, iki kalp gerek buna El aşkla kenetlensin, bakmadan şuna buna.
Şair arkadaşımdan güzel dizeler. Ellerinize sağlık. Esen kalınız...
Bizimdir ak yarınlar, karınlar lafla doymaz Söze öz ekle aşkım, seven kalp gönül koymaz Sözüm özümden gelir, bu kalp aşkımı izler Bırak geleyim sana, heba olmadan bizler.
Çok güzel sevgi dolu dizeler yürek sesinizi tebrik ederim Saygılarımla
Bizimdir ak yarınlar, karınlar lafla doymaz Söze öz ekle aşkım, seven kalp gönül koymaz Sözüm özümden gelir, bu kalp aşkımı izler Bırak geleyim sana, heba olmadan bizler.
YÜREĞİNİZE SAĞLIK GÜZEL BİR ŞİİR VE ÇAĞRI OLMUŞ KUTLUYORUM SELAMLAR
En değerli zaman bu, saat çalmaz kurmadan
Tek başına olmaz aşk, iki kalp gerek buna
El aşkla kenetlensin, bakmadan şuna buna.
Şair arkadaşımdan güzel dizeler.
Ellerinize sağlık.
Esen kalınız...