(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*)*..hakk-güzar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*)*..hakk-güzar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrik ediyorum değerli şair dostum.Her zamanki mahir düşünceleriniz,usta yorumunuz,kuvvetli kaleminizle şaheser bir eser takdim buyurdunuz.Teşekkür eder,Selam ve saygılarımı sunuyorum.
Deldi ok kalbimi yardan uzakta Gelmişim lafıgüzar eden ellere Yok mu içime dokunan sözler Aşkı hayale dolanıp geldim.
İçimde yanar Bir hak sesi var Kandilim, ışığım nur çeşmesi var Bir şadırvan yanında suyun sesine İçimden çağlayan firdevsim var.
Yalandı belki de hak diye yandığım Kara gözlerine gönlümü bandım Kanattıkça içime anladım Ben hep haktan yana, hem içimden çağlayan Allah'a aktım.
Yalnızdım, yalnız sanırdım Bir bank üstünde saatler geçer İçimden köpüren koca bir dev; Hayır diyor, her şeye Olmaz olsun böylesi kör yaşam Nasıl varayım yollar nerde: Uçmak istiyorum Ne olur beni Beni de bekleyin...
Melik Haker tarafından 3/3/2011 6:02:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
Seven kâlpler aşk ile yanıp tutuştuktan sonra her bencilliği atar ve ruhun menkibesi mertebesi, hikmeti artar. Bunu aşkı yaşayanlar yananlar bilir. Derin acılar şiirin anlamını derinleştiri derin sevinçler gibi... Saygıdeğer öğretmenimden çok özel bir şiir okumanın hazzını tattım. Kaleminize, gönlünüze, yaratıcı yönünüze sağlık. Selam sevgim saygım her daim...
Şaban Aktaş tarafından 2/23/2011 10:29:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
şair şiir dokunuşlarıyla yoklukta iz bırakıyor ve şiirin dolambaçlı yollarında her an bir yadigar bırakıyor.. sınır tanımaz düşleriyle Mecnunvari bir aşkın bekleyişlerinde kavruluyor.. gönlü o kadar yüce ki bedduaları çöpe süpürerek herkesi affediyor ve her koşulda Hakk'ın ışığından ayrılmıyor..
kamil insan sonsuzlukta susuz olur misali her daim bilgiye aç ve her daim açların imdadına koşan oluyor ve Hakk yolundan şaşmadan cana dokunup candan geçerek şükretmeyi biliyor..