(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL PAZARTESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL PAZARTESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Geçsin aylar yıllar ne önemi var Kâlp güneşten sıcak, aşk dönemi yâr Hüznümden çiy damlar gülde nemi var Yağan deli gönlüm uslanmak ister…"
tebriklerim hayata kattığınız sevgi yürekli eşsiz çağlayanlara iyi ki varsınız değerli Şaban hocam..:) sevgim saygımla hep selamlar..bu da benden olsun..
Hecenin güzelliğinde güfte si olmadığı halde hoş teraneler uyandıran çok özel bir eser...Ama gül pazartesi diyemiyeceğimherhalde insanların sendromu ençok yaşadığı bir gün pazartesi... şimdi trafikteydim kulllanıcılar okadar stresli ve dikkat dağınıklığındalar ki ..neyse şiir dostu..biraz bu güzellikle sakinleşirken tebriklerimi bırakıyorum sayfanızıa saygılarımla..
GEÇSİN GÜNLER,HAFTALAR,AYLAR,MEVSİMLER, YILLAR... ZAMAN SANKİ BİR RÜZGAR VE BİR SU GİBİ AKSIN...
ŞARKISI GELDİ DİLİMİN UCUNA.O KADAR GÜZEL BİR ŞİİRDİ Kİ... YA DA GÜLE AŞIK OLAN BENDENİZİN İSTEDİĞİ YERDEN OLDUĞUNDANMIDIR?HAYIR HAYIR... ŞİİR BİR HARİKA İDİ.BEN ZEVKLE OKUDUM. TEBRİKLERİMİ,SELAM VE SAYGILARIMI İLETİYORUM...HŞT
her ikinizin de yüreğine sağlık. sevgilerimle.