oysa gerçek hayatta tutsam da okşamadım elini bir kez bile dolanıp sarmadım ince belini; aşk budur sevgilim yurdusunda iğnenin içi boş, düşü hoş ; gönül ipi boşluğuna takılan geceyle gündüz gibi hüzünlü bulutlar dolaştıkça yörüngesinde yüreğimin ebemkuşağıyla gergefinde nakış yapılan…
bak yine uzandım işte haydi düş yatağıma sen de uzan aynı köşke gel, gir otağıma sağa dönünce sağıma sola dönünce soluma ölünce ayrılma benden gül aç gönül bağıma!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL BOŞLUĞU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL BOŞLUĞU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bak yine uzandım işte haydi düş yatağıma sen de uzan aynı köşke gel, gir otağıma sağa dönünce sağıma sola dönünce soluma ölünce ayrılma benden gül aç gönül bağıma!
Sevgiliyi rüyada bile beraber olmaya çağırma. Kutlarım kaleminizi şair arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
Neyle dolar bilmiyorum ? Bilinçli ve değerli şeylerle dolması için; o zor boşluğun, akli öncülle olmalıdır, diyebiliyorum. Yani, acı çekme yeri kalp, sevme yeri akli bölümselllikledir gibi...
Gönlünüze sağlık denir böyle şiire.. Takdirlerimle efendim...