Bir kara kış oldu seninle talihimiz Hazan yaprakları gibi dökülen umutlarda Sevda partalına döndü yıllar boyu halimiz Dolaşmış yumaklar gibi sökülen umutlarda.
Dillerim dolansaydı, ama lâl oldu sensiz Hakikat çıplak ayan, gözlerimde kefensiz Kendim ettim kendime, akıllanmayan densiz Kurumuş çoraklar gibi ekilen umutlarda.
Şarkımız hep çalsaydı, kırılmasaydı plak Sensiz kalan bu ömür tamamen oldu helak Ne kardelenler açtı, ne de hasretlik leylak Papatyada fal gibi çekilen umutlarda.
Bir ekim sabahında, aşkım yeşerecek mi? İkinci bahar olup vuslata erecek mi? Şarkılar avdet edip, sefamız sürecek mi? Gönüller tavlı gibi dikilen umutlarda.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UMUTLARDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UMUTLARDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir ekim sabahında, aşkım yeşerecek mi? İkinci bahar olup vuslata erecek mi? Şarkılar avdet edip, sefamız sürecek mi? Gönüller tavlı gibi dikilen umutlarda tşk ederiz ğüzel bir şiir yüreyine saglık
Şarkımız hep çalsaydı, kırılmasaydı plak Sensiz kalan bu ömür tamamen oldu helak Ne kardelenler açtı, ne de hasretlik leylak Papatyada fal gibi çekilen umutlarda.
Şarkımız hep çalsaydı, kırılmasaydı plak Sensiz kalan bu ömür tamamen oldu helak Ne kardelenler açtı, ne de hasretlik leylak Papatyada fal gibi çekilen umutlarda. okumağa değer mükemmel bir çalışma teşekkürlerr.saygılarımla..