Kafam bugün bir garip, ilham gerek sevgilim Yüzünü göster bana, ne olur gel sevgilim Hayalin yetmez oldu, bahçemde güller soldu Bir eksik var kalbimde, bak gözlerim yaş doldu.
Güneşe sordum seni, tanımadın mı dedi Batarken el salladı, sen mehtaba sor dedi Derken karanlık çöktü, hasret kalbimi söktü Semada belirdi ay, aşka gözyaşı döktü.
Yıldızlar bile üzgün, parlamıyordu düzgün Bir kara bulut geçti, radyom söylerken özgün Tabiat sessiz ve loş, hadi aşkım bana koş Artık yetti ayrılık, sensiz bu hayat bomboş.
Makale yazdım san, dönersin diye bana Ağıtlar yakarken ben, and içtim kana kana Her satırında aşk var, sütunlarında meşk var Bundan ötesi ölüm, bir duy ne olursun yâr.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Duy Ne Olursun Yâr şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Duy Ne Olursun Yâr şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Makale yazdım san, dönersin diye bana Ağıtlar yakarken ben, and içtim kana kana Her satırında aşk var, sütunlarında meşk var Bundan ötesi ölüm, bir duy ne olursun yâr.
Ağıtlar yakarken ben, and içtim kana kana
Her satırında aşk var, sütunlarında meşk var
Bundan ötesi ölüm, bir duy ne olursun yâr.
yüreğinize sağlık harika şirir okudum teprikler