(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vebali Yakar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vebali Yakar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aklı selim bak,basireti sına, İlme aç yaşa,nefsini sok kına. Cesaret olun,başı hakka eğin, Vebali yakar, ateş gömleğin…
Çıkar hırsından,inancı unutma, Çağdaş fetva bol,şeytan sözü tutma, Müflis olmazsın,Sur’unda meleğin, Vebali yakar,ateş gömleğin…
Yalan dünya bu,yenirse hakkımız, Mizanda kesin,verilir farkımız. Kimsede kalmaz,zerresi emeğin, Vebali yakar, ateş gömleğin…
Şubat-2010
Yüreğinize sağlık çok güzel nasihatler,Adaletle hükmetmeyen yöneticilerin vay haline hesap vermeleri çok zor.ince çizgi ne kadar özen gösterseler yine de teraziyi dengelemek çok zor Asrr-ı Saadet te kolaydı. selam ve dua ile..
Gülümse daim,sabırlı ol, af et, Dilde söz doğru,dürüst kalbde niyet, Işıklar saçsın,o güzel amelin, Vebali yakar, ateş gömleğin… ***************** Babaca öğütler.. Çok hoştu doğrusu!..
Her kelimesi tastamamam dosdoğru,sizi iki kere kutluyorum. Yalan dünya bu,yenirse hakkımız, Mizanda kesin,verilir farkımız. Kimsede kalmaz,zerresi emeğin, Vebali yakar, ateş gömleğin…
Koltuk davası unutturuyor hakkı hukuku,onun için esas mağdur onlar.Saygı ve sevgiler
Ben ne idareciler gördüm.Hani Mevlana Hazretlerinin bir sözü var ya "Ben ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok,ne elbiseler gördüm içinde insan yok" Bunun gibi bir şey,yüreğinize sağlık mesaj güzel,anlayana tabiki.Selam ve saygılarımla...
yüreğine sağlık
selam saygı ve dua ile