(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hakkım yok sevmeye !! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hakkım yok sevmeye !! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MERHABA ARKADAŞIM ŞİİRLERİNİZİ BEYENEREK OKUYORUM DUYGULAR BİR SU DAMLASI GİBİ DAMLAMIŞBEYAZ SAYFAYA ARKADAŞIM YÜREĞİN VAR OLSUN KUTLUYORUM GÜZEL YÜREĞİN SESİNİ SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM BİR DEMEKTE BEYAZ GÜL ŞİRİN GÜZELLİĞİNDE USULCA GİDİYORUM HOŞÇAKAL
Değerli şairem bu kadar kendinizi üzmeye değerlermi acabaaa???? neden yıpratıyorsunuz kendinizi hiç isyan etmeye degmez Siz hayata gülümseyinn bırakın üzülmeyi onlar üzülsünn ne kaybettiklerini kaybedince daha iyi anlarlarrr Kutluyorummm....
sayın "çilli kız" hanım, pesimit duyguların etkisinde kaleme aldığınız duyguların dışa yansıması başarılı olmuş..bence,başarılı bir şiir çalışması..tebrik ediyorum.
hakkım yok sevmeye, benden önce davrandı ayrılık, kopardı seni incecik dalımdan, bana aşk diye bir eski resim, bir de tenimden hiç çıkarmadığım kokun kaldı...
içimden dökülen satırları şiirinize borçluyum. bu da benden sayın şair. güzel şiiriniz için kutlarım sizi.
hER ŞER DE BİR HAYIR VAR DEMEMİŞLERMİ ARKADAŞIM.sEVMİŞSİN.ŞADECE ŞANSSIZLIGIN KARŞILIK GÖREMEMEK.GÜLECEGİN VE SEVİLECEGİN GÜNLERDE GELECEKTİR.üZÜLME CANIM.çOK GÜZELDİ HİSLERİN PAYLAŞIMI.KUTLARIM.
ŞİİRLERİNİZİ BEYENEREK OKUYORUM DUYGULAR BİR
SU DAMLASI GİBİ DAMLAMIŞBEYAZ SAYFAYA ARKADAŞIM
YÜREĞİN VAR OLSUN KUTLUYORUM GÜZEL YÜREĞİN SESİNİ SEVGİLERİMİ
BIRAKIYORUM BİR DEMEKTE BEYAZ GÜL ŞİRİN GÜZELLİĞİNDE USULCA GİDİYORUM HOŞÇAKAL