Devam eden; Ecelini koklayan bir gecede Ayrılığın öldürdükçe artan yüzü Ve “Ne bitmez bir işkence, öldürdükçe çoğalıyor “diyor Cellât’ın acıtan türküsü!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cellâdın Türküsü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cellâdın Türküsü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevda keşfedilmemiş kıta şairim her şair keşfetmek için ugraşır. bu harika şiiri biz okuyucularına bağışladığın için çok teşekkür ederim. yüregine saglık saygılarımla efendim...
İstisnası yok gibi bu duyguların.Top yekün kimsesiz gibiyiz.Kısa süren Sevinçlerin arkasındaki acabaları hiç birimiz aşamıyoruz.Maskelediğimiz duyguların Zaruri tebessümlere yenildiği zamanlarda Celladın türküsü bile içten içe Münzevi bir çığlık olarak kalır.İsmet özel Öyle demişti.Herkes kendi ipini boynunda taşır.Burada O celladı o kadar yakın hissettimki anlatamam.Herkes için yaşadığımız ölümlerdir,bizi günün alacasına kavuşturan.Elinize sağlık ne diyeyim.Keşke başka şeyler yazıla bilseydi.Sevgi ve selam.
Devam eden; Ecelini koklayan bir gecede Ayrılığın öldürdükçe artan yüzü Ve “Ne bitmez bir işkence, öldürdükçe çoğalıyor “diyor Cellât’ın acıtan türküsü!
gönülden akan tam hissin giz ifadesi bravo finaline bayıldım sevgilerimle...
şiirin başlıgı bile şiir olmuş, yüregine emegine saglık hocam,
Devam eden; Ecelini koklayan bir gecede Ayrılığın öldürdükçe artan yüzü Ve “Ne bitmez bir işkence, öldürdükçe çoğalıyor “diyor Cellât’ın acıtan türküsü!
Değerli şairem çok farklı bir konu işlemişsiniz dizelerde serbest çalışmalarınızdada çok tebrik ettiğim bir şairesiniz Güzel dizelerinizi ve yüreğinizi kutluyorum Sevgilerimle
Merhaba, sevgilerde bazen çok sevmenin getirdiği tükenmişlikler de yaşanır...Bu aslında sevginin değil de çarelerin tükendiğinin resmidir...Bir bakıma aşkın talan edilmesi...Yahutta inleyen yüreğin...Şiiriniz çok güzeldi...tebriklerimle...Entellektüel.
Ölümden korkan Cahit Sıtkı Tarancı.yeterki gün eksilmesin penceremden demiş " Yorumu ile güç veren kalem kelimeleriniz susmasın diyorum. Teşekkürler şairim
Ne bitmez bir işkence, öldürdükçe çoğalıyor “diyor Cellât’ın acıtan türküsü!
İşte şiirin can damarı ve güzel anlamlı idrak noktası tuttum bu açılımı gerçekten kusursuz izlenim ve gözlem aşk üzerine aynen böyle sözüm yok gerçek bu işte özüyle aşk denen bitirilmeyen sevda yakan yanı bu sevdanın sonu güzel birde yüreğe değer gönülden dile böylesi şiir düşer ..:
Ölüm
Gelirken dedin mi geliyorum Alıp giderken hiç dedin mi gidiyorum Arada kalıp üzüldün mü düşünüyorum Zamanın olmaz ölüm gel al bende bekliyorum
12.02.2011 Seyfi Yiğit
of beeee tam 12 vuruyor içerik YÜREK SESİM İLE KUTLARIM
evet şiirin can damarından yakalamışsınız saygıdeğer şairim. Ve şiirin çatısını ben o iki dizeye oturttum. Ayrılık ölüme eş olduğu için ikisini cellatın acıtan Türküsünde sonuçlandırdım. Yorumunuz değer kattı. Teşekkür ederim.
hep yazıyorum bu tarz kaleminize o kadar yakışıyor ki... yine olağanüstü bir anlam ve aktarımı olan anlam deryasında yüzen okunası dizelerdi. severek okudum.tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
Soydaş, İnsanın diyesi geliyor. " Bu güzel şiirleri bölük , pörçük çıkarma. toptan ver elimize. Hepsini bir solukta okuyalım " kanımca o zaman daha çok haz alınacak. Amma olsun . sen yazmaya devam et . Serap olmuş gönüllere damla gibi şifalı dizeler. Yüreğinize sağlık dileklerimle içten saygılar esen kalınız
Devam eden; Ecelini koklayan bir gecede Ayrılığın öldürdükçe artan yüzü Ve “Ne bitmez bir işkence, öldürdükçe çoğalıyor “diyor Cellât’ın acıtan türküsü!
Devam eden; Ecelini koklayan bir gecede Ayrılığın öldürdükçe artan yüzü Ve “Ne bitmez bir işkence, öldürdükçe çoğalıyor “diyor Cellât’ın acıtan türküsü!