serçenin gözlerine astım nabzımı teyelledim ruhumun gazellerini efkârıma bir de bir de sessizliğini karıp sancılarıma göğünün rahlesine serdim kıraç toprağımı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gergefinde Çivilenmiş Ninniler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gergefinde Çivilenmiş Ninniler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beğenerek ve saygı duyarak güne düşmüş seçkin şiirinizi okudum ve Erzurum'dan saygılar bırakıyorum sayfanıza. Bu içten dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Çaresizlik sularında kendimizi izlerken bir yalnızlık girdabına takılır gözümüz, vakitsiz sızılara dönüşür dalga. Yamacımızda açan menekşeler rüzgara ıslık yükler, gönlümüzün derinlerinde üşür iken sevda. Her aşk kendini süzen bir düş yansımasıdır, gözlerimizdeki mor halkaları kucaklamadan düşer yollara, bizi mağrur bırakan o veda... Tebrikler.
genzime sardığın sağanağı uyutuyor gönül dergâhımın faili meçhul menzili… **************************************** Hedef oniki. Şrak şırak.!. Önce gölgem, sonra ben düşüyorum... Kim kaldıra beni yerden?!. Çekip gitmeler masallarda kalıyor. Üşüyorum...
sen gergefine çivilenmiş ninnileri asanım! şimdi genzime sardığın sağanağı uyutuyor gönül dergâhımın faili meçhul menzili…
kıskandığım ender kalemlerdendir Mehtap Altan... bu güzide sayfadan her defasında bir tecrübeyle ayrılıyoum... efendim...kutlarım siz değerli kalemi. saygılar
mavi uçurtması olan bir kız çocuğu yüreğim dalga seslerinden şarkılar kumların üzerinde harflerden şiirler doğururdu nadasa bırakılmış ömrünü ekiyordu her adıma
hiçbir zaman bu sayfa beni yanıltmadı çünkü ben şiir okumak istiyorum bu konuda tatmin oldum,bu kadar betimleri düzenli kullanan pek az kişi biliyorum ben şiir yolun her zaman açık Mehtap,sevgilerimle...
"Yine kar beyazı düşlerde kalmış uykuların. Dışarda hava soğuk.Pencere pervazına bir serçe konuyor.Onu korkutmam imkansız. Ve kendiliğinden açılıyor camlar..." diye başlar masallar. Çivilenmiş ninniler şu kış gecelerinde üşümemeli şair. Odun sobasının sıcaklığında tatlı hayallere dalmalı :))) Ben eskiden öyle yapardım :)) Uyuya kalırdım. Sonra annemin yumuşak ve sıcak sesini duyardım "Haydi yatağın hazır yavrum" Haydi şair ..en güzel sayfalar seni bekliyor.Kalemini hazırla.. İçindeki hayaller üşümesin. Tebrikler benden..
içimizde dönen yıldızlara bakıp sessizce .. düşlerin kışını ciğerlerimize dolduruyoruz hep yarıda kalan dostluklar sürdürüyoruz çekiciliğini kararsızlıktan alır sonlu varlığımız uzayda acının sonsuz titreşimlerini yayan bir yıldızdır kahkahamız...
ben seni hiç üzemem
papatya çayı yapmak isterim sana sonra portakal çayı fume lapsang souchong çayı ama ben seni hiç üzemem deliririm yalnızca sessizce tek başıma deliririm beni la pais'ye koyarlar koyu türk çayi içerim orada yalnızca...
Yorum yazarken en çok zorlandığım sayfa burası sanırım.. Ne yazılsa da şiirin güzelliğinin gölgesinde kalacağını biliyorum.. Kutlamak yeterliyse en derin şiir yanımla kutlarım en derinden.. şiirin imge denizinde boğulmak gerçekten güzel..
SÖZCÜKLERİN DANSINDAN HER DEFASINDA ŞİİR SAĞIYOR BU YÜREK :Nasıl bir beceridir yürek sesidir bilmiyorum ama gerçekten Mehtap ALTAN benim gözümde bir marka serbest şiir diyende.. Alkışladım canı gönülden Biliyorum öyle kaygılarınız yoktur ama ben güne düşeceğini tahmin ediyorum. Öyle olsun ki daha çok paylaşılabilsin bu güzel dizeler.
dostyeli tarafından 2/15/2011 9:45:27 AM zamanında düzenlenmiştir.