(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiirsel hayat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiirsel hayat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzun ömürler dilerim aşk dolu, Aşk olsun sizler ziyaret ederek sevimli hale getiriyorsunuz bloglarımı, sevgili denizcano... Aşkla kalın, dostça kalın...
Hoşgeldiniz sayın şaire, etkilenmek şairlere mahsus değildir ama şairler olmasa bu dizeler nasıl insanlığa ulaştırılacaktır...
Orhan Veli'nin dediği gibi,
Uzanıp yatıvermiş sereserpe Entarisi sıyrılmış hafiften Kolunu kaldırmış kolluğu görünüyor Bir eliyle de göğsünü tutmuş İçinde kötülük yok biliyorum Yok, benim de yok ama Olmaz ki Böyle de yatılmaz ki
Akla güvenip, akıllı davranam dedim, Aklı bir karış havada dediler...
Kalbime güvenip, havalanam dedim, Amma havalı oldun dediler...
Alıp ruhumu gençliğime dönem dedim, Ruh genç lakin beden elden gitmiş dediler...
Mutlu olmak için tek çare aşkalara uçmakmış... Öff be işte hayat bu alemdeymiş... ********************************* ziyaretiniz ve değerli yorumunuz için teşekkür ederim Esma Kahraman, hoşgeldiniz ne iyi ettiniz. Bu dizeleri döktürdünüz...
Koltuklarımı kabarttınız sevgili hayatbuysa... Sadece bana ait değildir yazdıklarım. Her okuyan kendisinden birşeyler, kırıntılar bulabiliyorsa ne mutlu bana sizlere hitap edebiliyorum demektir...
ben aşk yaşamaya mecburum anca böyle uzar benim ömrüm.. bayıldım sevgili dostum:) ne kadar içten bir söz..yüreğine sağlık mutluluk ve aşk dolu uzun ömürler dilerim...
aşk olmayınca ne yüreği doyuyor insanın ne satırları bilmiyorum belki de yanlış düşünüyorum ama aşksız ne dolu gibi duruyor ki ?? taraftarlığın bile güzeli aşkla dolu olandır tuttuğun takımın renklerine deli gibi aşık olmandır en sevdiğin yemeği yerken lezzetine aşık olarak yersen alırsın tat nice örnekler gelir daha neyse uzatmayayım... Allah uzun ömürler versin size ve kaleminize şair dostum yüreğinize bereket
// Aşk illa ki karşı cinse duyalan duygu değildir. Çevremizde irtibat halinde olduğumuz her nesneye aşk ile bakabilir sevebiliiz. //
vallahi şair dostum benim de aşk felsefem budur ! her daim böyle düşünürüm ama gel gelelim insanlara bunu anlatması zor.. umarım bir gün anlarlar, çok geç olmadan yani..
Aşk insanın doğumundan ölümüne kadar olan sürecte ihtiyaç duyduğumuz güzel ve sevimli duygularımızdandır. Aşk illa ki karşı cinse duyalan duygu değildir. Çevremizde irtibat halinde olduğumuz her nesneye aşk ile bakabilir sevebiliiz.
O sebeplenledir ben aşksız yapamam. Aşk benim ömrümü uzatır... **************************************************** Ziyaretiniz ve harika yorumunuz için teşekkür ederim fanaticrock...