Gözlerim görmüyor, kulaklarım işitmiyor diye ! Aşk yaşanmaz mı? Beden gözü görür unutur, Gönül gözü görmez ama asla unutmazmış, Böbrek az buçuk sızdırır, dalak düpedüz yalaklaşır, Ciğerim, Arnavut ciğeri olmaya namüsait, Mide cidarları mantarlaşmış, Bağırsaklar, bağırmaktan guruldamaktan yamyassı kalmış, Kafa ise tepeden tırnağa cilalanmış, Akli yeteneklerim, yetmezliğe bir adım daha atmış, Sersefil hayat kollarını bana açmış, Söyle kuzum ben aşk yaşamayacak mıyım?
Gönül telim, tamburasını tıngırdatmak ister, Aşka susamış ruhum, aşkı yaşatacak Leylasını bekler, Boşa çekmek istemiyor bilekler, Aşk limanına çekilecek bu kürekler, Biliyorum beni bekler o limandaki yürekler…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk limanı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk limanı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gün olur belki de o aşklar bizi mecnun gibi Allah aşkına sürükler... ya da gün olur o aşklar bizi en günahkar insan yapar bilmiyorum artık ne oluruz Allah gönlümüze göre versin inşallah... aşk da gelir bulur sizi, üzülmeyin ama sonrasında çok acı çekersiniz bi kere acıyı öğrenince bırakmaz olmadan yaşamak daha güzel yani hiç olmadan bi kere olmuşsanız zaten söylediklerimin bir anlamı yok en güzeli hayalde kimse bilmeden yaşamak...
//Bilirsin günahları yazan melek soldadır. Hatta bundandır kalbin solda olması. Çünkü belkide aşk, yaşanılan en büyük günahtır. // ~AziZ Nesin..
iyi gider diye düşündüm .. yanlışsam affola.. kaleminiz daim olsun güzel satırlar okudum
fanatikrock tarafından 2/11/2011 12:25:34 PM zamanında düzenlenmiştir.
ya da gün olur o aşklar bizi en günahkar insan yapar
bilmiyorum artık ne oluruz
Allah gönlümüze göre versin inşallah...
aşk da gelir bulur sizi, üzülmeyin
ama sonrasında çok acı çekersiniz
bi kere acıyı öğrenince bırakmaz
olmadan yaşamak daha güzel
yani hiç olmadan
bi kere olmuşsanız zaten söylediklerimin bir anlamı yok
en güzeli hayalde kimse bilmeden yaşamak...
//Bilirsin günahları yazan melek soldadır. Hatta bundandır kalbin solda olması. Çünkü belkide aşk, yaşanılan en büyük günahtır. //
~AziZ Nesin..
iyi gider diye düşündüm ..
yanlışsam affola..
kaleminiz daim olsun
güzel satırlar okudum
fanatikrock tarafından 2/11/2011 12:25:34 PM zamanında düzenlenmiştir.