enerji doluydu ışık saçıyordu neşesi kahkası boldu harika bir yavrusu oldu çok güzel dansediyordu hayata ve ekrana çok yakışıyordu aramızdan ayrıldı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güle Güle Defne Joy Foster şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güle Güle Defne Joy Foster şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Maalesef hayat bu kimin ne zaman aramızdan ayrılacağını kimse bilemiyor.Saygı duyduğumuz bir sanatçıyı kaybetmek bizi sarstı Rabbimizden Rahmet dilemekten başka bir şey gelmiyor elimizden Keşke yapacak bir şeyler olsaydı.Duyarlı yüreğe sevgi ve Saygılarımla..
Zamansız ölümlere inanamıyor insan, Gerçi ne yeri belli ne zamanı, hiç birimizin yarını göreceği garanti değil, Kutluyorum vefa dolu dizeleri, selam ve sevgilerimle değerli şairim
Ha bugün Ha yarın biz de yolcuyuz... Gidene elveda demeyi bilmiyoruz... Neden,niçin öldü diye merak ediyoruz, Kabrin gerisini hiç düşünmüyoruz...
Haberlere canım sıkıldı..Neden öldü,niçin öldü....Ulan zıkkımın dibi...Size ne...sorguluyorsunuz....kendi kendilerine prim elde ediyorlar defne'nin arkasından..
Allah rahmet eylesin inşallah...iyi,neşe dolu bir insandı...Rabbim onu da bizi de affetsin...
Allah razı olsun ablacım...Ölümü hatırlamak lazım çokça...
Sevilen canların hayattan çekip gitmesi insanı bir kez daha yaşam denilen oyunu sorgulamaya itiyor. Kim, nerede, nasıl elveda diyecek hiç belli değil! Yaşamı güzelleştirmek ve de geçmişte birşeyler bırakmak için sanata sarılmaktan başka yol yok bana kalırsa. Çünkü, sanat insanın hayata ve sonrasına bakış açısını etkileyen en güçlü yaşam elemanıdır.
Her insan mümkün olduğunca kimseyi kırmadan, nefretsiz, kinsiz ve sevgiyle yaşamaya çalışmalı. Işıklar içinde yatmasını dilemek gerek! Duyarlılığınız için sağ olun Esma Hanım.
Çok sevdiğim biriydi sabahleyin eşimden öğrendim çok üzüldüm böylesine hayat dulu birinin arkada bir evlat bırakarak hayata veda etmesi, kimbilir ne sıkıntısı vardı.Bizlerle paylaştığın için teşekkürler.Duygu dolu yüreğini kutluyor Allahtan rahmet diliyorum sevgili yazarım.
enerji doluydu ışık saçıyordu neşesi kahkası boldu harika bir yavrusu oldu çok güzel dansediyordu hayata ve ekrana çok yakışıyordu aramızdan ayrıldı...
Allah rahmet etsin yavrusuna uzun ve sağlıklı ömürler versin vakit gelmiş demek ki kutluyorum selamlar....
allah rahmet eylesin ona ve tüm geçmişlerimize inşallah. gerçekten sempatik sevecen biriydi canlı canlı izleme fırsatımda oldu kendısını... tv dünyası tebessüm eden ettiren bir insanı kaybetti. mevla rahmet eylesin.. yüreğine kalemine sağlık..
ve herkesin sevigyle tebessümle anımsadığı bir yüz olarak ayrılmak buralardan
ne güzel...