gelecek günler bu günden daha güzel olsun ölüm yerine yaşamak damgasını vursun umutlar bir bir tükenmesin sevgi yüreğimizden hiç eksilmesin güzel günler bizi bulsun
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gelecek Günler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gelecek Günler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir dua gibi dileklerinizs inşallah dediğin gibi bizleri sizleri ve cümlesini bulur.bulsun bulmasınada birazda biz aramalı değilmiyiz. malum herşey insanın ayağına kadar gelmiyor. dilerim senin ayağına kadar hatta yüreğine kadar gelir dost kalem. sevgiler tebrikler.
1998'de bir Fransız oldukca karmaşık bi intihar girişiminde bulundu. Bir deniz ...kıyısında yüksek bir yamacın tepesine çıkıp boynuna bi ip bağladı, ipi de büyük bi kayaya bagladi. Sonra zehir içti ve kendini ateşe verdi. Uçurumdan atlarken de tabancayla kafasınea ates etti! Ama devamı daha ilginç. Çünkü kurşun onu ıskalayıp ipi kesti, böylece adam suya düştugünde asılı kalmadı.Soğuk su yanan elbiselerini söndürmekle kalmadı aynı zamanda onu şoka sokarak yuttuğu zehri kusmasını sağladı. Sudan bir balikçı tarafından çıkarılıp hastahaneye götürülen adam orada hipotermi (vücut ısısının aşırı düşmesi)den dolayı öldü. yaşanacak ömür olunca nerde biteceği belli olmaz güzel bir şirdi(AMİN)
öğrendim artık ben,
iyi ve güzel olan hiçbirşey insanın ayağına gelmiyor,aramak çabalamak bulmak gerekiyor,
buna günlerde dahil....