(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çocuklar Gibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çocuklar Gibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hanımefendi,İsatanbul , resimdeki çocuk ve üzülen yüreğiniz...İşte gerçek hayattan alınmış bir kesit.Yaldızlı laflarla bizi yönettiği zehabına kapılanlar için somut gerçek. Tebrik eder, saygılar sunarım.
herkesin bir derdi var taşyabildiğince . kimisinin derdi kimsesizlik kimisinin derdi kalabalılar içinde yanlızlaşamamak kimisinin derdide hüzünle birlikte güneşe çöken gece ve ayaz. herkesin derdi bir başka hiciv okudum kimisinde dert gezememede kimisinde dert gezecek ayağı bulamamada. güzeldi yine aynanın öteki tarafından yansıttın bir istanbul gerçeğini. yüreğine sağlık. kalemin daim olsun dost kalem..
en çok ben bilirim üşümeyi emin ol bir zamanlar onlar gibiydim ama insan hayata kafa tutmayıda yerden kalkıp bulduğu ilk dala tutunmayıda bilicek yoksa daima üşümeye mahkumddur
bu resim üpertici bende iste aynen böyle oluyorum aksam oldugunda hem de düsünsene hastane odasindayim. cabuk gecsin günler eve gitmek istiyorum Allahtan lap top yanimda hersey bos bu dünyada saglik her seyin basi.ve saglikli beyin yapisi önemli yoksa yavrusunu sokaklara terketmezdiler.
kisa ve cok etkileyici güzel yüregine saglik sonsuz sevgimle
Üşüyen ellerini tutmak isterim de...
Jilet oluyo bazen...
çiziliyorum..Üzülüyorum