(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YILLAR UTANSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YILLAR UTANSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yansıttıgınızdan da daha büyük özlemler ve sitemler oldugunu düşünüyorum.Bunda o kadar ince davranış sergiliyorsunuzki hayranım.Her şiirinizi okudugumda hem haz alıyorum hem ibret alıyorum.Canı gönülden kutlarım.
Merhaba,sayfanıza güzellikler dilerim efendim...Şiirinizi tadı damağımda okudum...Ses zenginliği ve konusunun güzelliği bir anda şiirin bitmesine vesile oluyor...Tutkulu ve içten dizeler...Yormadan, usandırmadan ve duygu yükleyerek, dinlendirerek... Sevgiler hep böyle anlatılsa...İnsanlar sevmekten korkmasa keşke...Kafiye zenginliği tempolu okunmasını sağlamakta..Teması çok hoş ve edebi boyutu ile daha da kıymetlenmiş...Zarif bir mimarinin ihtişamı var...Görsellik sade ve duru...O kadar şiirin konusuna yatkın ki adeta kaynaşmışlar...Böylesi şiirleri tüm şiirseverler paylaşsakeşke... Yüreğimize sevgi taşıyan şiirin kalemini kutlarım efendim...saygılarımla...Entellektüel.
Vefayı unutan bir nadan oldum Sensiz dünyalarda inan kayboldum Hasretin aşkıyla sarardım, soldum Bizi böyle eden kullar utansın. harıka bir şiir yüreyine saglık bizi böyle eden kullar utansınnnn
şarkı gibi çok güzeldi, tebrikler