Herkese Söyleyip söz Geçirebiliyorum da... Anlayamıyorum Bir bileniniz varmı Hele bir deyiverin... Bu benim gönlüme Söz geçiremiyorum Sol yanımdaki benim Bu ağrıyı da geçiremiyorum Yoksa ben çokmu seviyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEDEN ANLAYAMIYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEDEN ANLAYAMIYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir bileniniz varmı Hele bir deyiverin... Bu benim gönlüme Söz geçiremiyorum Sol yanımdaki benim Bu ağrıyı da geçiremiyorum Yoksa ben çokmu seviyorum...
Sol yanımdaki benim Ağrıyı da geçiremiyorum... Geçmez şair, ilacı da yok çareniz sevmektir... Beğeni ile okudum, yüreğinize sağlık efendim... Saygımla ...
Kar etmez ahım...sen gülizare demişler arkadaşım.Gülizar halden anlamayınca geçermi sol yanın agrısı.Çok güzeldi.Kutlarım.Ama çaresini bulan yok sanırım.
Herkese Söyleyip söz Geçirebiliyorum da... Anlayamıyorum Bir bileniniz varmı Hele bir deyiverin... Bu benim gönlüme ,, kUtlarım gzuel dost harika bir eser olmuş, emek ile puanım tamdır saygılar,
Pek gönül işlerinden anlamam ama Cemal can Sen gerçekle gönül arasına sıkışıp kalmışsın Ne gerçekten vaz geçiyorsun ne gönülden Aslında ikisini bir arada tutmaya çalışıyorsun
elbette AŞK
kutlarım, selamlarla