Yaşamın anlamsız çığlıkları altında Yoğunluğun... Kargaşaya karıştığı tüm zamanlarda Düğümleniverir konuşma noktası. Suskunluk sinsice girmiştir...
Etrafındakilerin farkında olmadan Birbaşına olmak ister. Oysa, o insan ruhuna besteler yapılır Yinede yalnızlığı, sessizliği özler. Bazen unutmaktır olanları ,çabası...
Kuş olup uçmak ister ,özgürlük adına Yüreği hala haps altında Katlettikleri umru değil, Hatırlamamak adına kaçar Oysa kaçtığı kendindendir...
Beden çürür,ruh eklenir buna Saygıda kusur etmemişken Alır insanlığı,ayaklar altına Zaman silinmeye yön tutmuşken Dostluğu muhabbeti unutur bazen...
İşte o vakit,sonsuzlaşır hükmedişler Nerede son bulur, kelimeler Eyvahlar kara tren ardında Sessizce yavaş yavaş bir çürüyüş Nafile,giden zamanla ahlar kara listede...
ÇOK DEĞERLİ ABLAM HAYRUNİSA HANIMA SESİME BİN SES OLDUĞU İÇİN HUZURLARINIZDA TEŞEKKÜR EDERİM. SEN BİTANESİN(SİYAH GECEM)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇÜRÜYEN İNSAN/LIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇÜRÜYEN İNSAN/LIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşte o vakit,sonsuzlaşır hükmedişler Nerede son bulur, kelimeler Eyvaylar kara tren ardında Sessizce yavaş yavaş bir çürüyüş Nafile,giden zamanla ahlar kara listede... HAKKINI ALMIŞ BİR ŞİİR OKUDUM ÇOK DEĞERLİ KALEMDEN..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..
İşte o vakit,sonsuzlaşır hükmedişler Nerede son bulur, kelimeler Eyvaylar kara tren ardında Sessizce yavaş yavaş bir çürüyüş Nafile,giden zamanla ahlar kara listede...
İşte o vakit,sonsuzlaşır hükmedişler Nerede son bulur, kelimeler Eyvaylar kara tren ardında Sessizce yavaş yavaş bir çürüyüş Nafile,giden zamanla ahlar kara listede...
Ben sustum seçki konuşmuş.Üstüne söze ne hacet tebriklerimin çoğunu aldın. sevgimle..