An geldi daraldım,bunaldım buralarda Yalnızlığımla bir başına, Kuş olup uçmak, istedim semalarda. Nedendir bilinmez amma Özlem duydum sessizliğe ....
Oysa... Her insan özgür doğar bir başına Neydi ,çelişkilerle sarılan ruhum Barışa ,karşı savaşı ben seçmedim İyi niyetliydim tüm insanlığa Lakin yalnızlık ,çekilir değil...
Zaman tükenince avuçlarımda, Sırf görkem olsun diye, Ruhumu satmadım şeytana. Çölleri yeşerten,toprağa hayat veren insan Katledilen doğayı vacip kılan yine insan...
Metropolitanlığa özenen büyük şehirlerde, Hasret kalınıcak yeşilliğe. İşte o vakit kuşlarında eyvahları vuku bulucak Güzel sesli bülbül tutsak olmadımı kafeste Bir tomurcuğa renk katmadımı son nefesinde...
Ey insanoğlu... Sorgusuzca asar bazen düşlerini Ruhlar kirlendiğinde düşüncelerden Özler ,kendinde kendini bulamaz insan Çığlık çığlığa kalınca yürekler,o an ölümü bekler.....
MUHABBETTE HOŞ SEFAYI UNUTTU İNSANOĞLU.AKIVERDİ RENKLİ GELEN GÜZELLİKLERE.DOSTU DOST EYLEYEN ÖZLÜ SÖZLERE ,HASRET KALDI HER İNSANOĞLU.
ÖLÜMLE YAŞAMDA SALLANTIDA İNSAN AMA CENNETİDE BURAKMAZ DİLLERİNDE...
YAZAN:KADER OYUNCUSU Dizelerimde varoluyor cennetim İZMİR
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RUHUMLA BİR BAŞINA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RUHUMLA BİR BAŞINA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oysa... Her insan özgür doğar bir başına Neydi ,çelişkilerle sarılan ruhum Barışa ,karşı savaşı ben seçmedim İyi niyetliydim tüm insanlığa Lakin yalnızlık ,çekilir değil... Aşk sevda özlem sitem şiirlerinin güçlü kalemi değişik konularada yöneldin yine kyutluyorum seni dizelerinden dolayı.
Dizelerimde varoluyor cennetim.. ...Dilerim yaşantınızda her zaman cennet gibi olsun.Bu güzel ve duygulu dizeleri yazan yüreğiniz ve kaleminiz var olsun.Selam ve sevgiler.
Ey insanoğlu... Sorgusuzca asar bazen düşlerini Ruhlar kirlendiğinde düşüncelerden Özler ,kendinde kendini bulamaz insan Çığlık çığlığa kalınca yürekler,o an ölümü bekler.....
MUHABBETTE HOŞ SEFAYI UNUTTU İNSANOĞLU.AKIVERDİ RENKLİ GELEN GÜZELLİKLERE.DOSTU DOST EYLEYEN ÖZLÜ SÖZLERE ,HASRET KALDI HER İNSANOĞLU.
ÖLÜMLE YAŞAMDA SALLANTIDA İNSAN AMA CENNETİDE BURAKMAZ DİLLERİNDE...
Ruhani yönü çok kuvvetli kardeşim canım gitgide müftelan oluyorum yazılarına. mükemmelliyetçiyimdir bilirsin. sevgimle . esenlik..........