(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KURTULUŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KURTULUŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirde gönlünüzün pusulası var...Samimi,içten ve sevgi dolu yakarışlar...Niyet halis olunca dilekler de yerine gelir umarım...Bu muhabbetle devam etmek gerek...O'ndan başka hiç kimseden bir şey ummayarak, istemeyerek...Halis kalp ile...O'na sığınarak...Sabırla...Güzel temennilerle gönüllere klavuz olan şiriniz için tebriklerimi gönderiyorum efendim...Saygılarımla...Entellektüel.
Kurtuluş yakın Şahmadarından öte Allah rahman Allah rahim de, Nice Karunlar gelip geçmiş Hepsinin kârı bir günlük dünya imiş.
Kurtuluş nedir? Kurtulmak nedir ? Kurtuluş demek bizleri alçaltan yerden Şu dünyevi istek ve arzuların çıkarıp bedenden Göklere merdiven bulup vahiyden Yükselmek yükselmek ömür gerçerken.
Ama bilirim bu sınav çetin Kimi düşer kalır zevki sefada Yolların engeli çoktur gerçekten Fakat Allah ile gör ileriyi Yürü vahiyle öğren gerçeği.
Söyleyecek sözler çoktur inan Denizler hak söyler dağlardır ferman İşte bak kendine her an bak Nasıl bir sanat öyle güzeldir Allah Allah ile her şey şaheserdir.
Melik Haker tarafından 1/31/2011 7:37:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hayır hayır rencide etmediniz. Siz ne kadar nazik ve kibarsınız. Kusura bakmayın ben sami olarak yazdım. Asıl ben kırdımsa özür dilerim. Elbette sizin yazdığınızda öyle bir mana çıkmıyor. Evet her neyse anlaştık herkes mutlu huzurlu değil mi? :) iyi akşamlar her zaman beklerim sayfama da
Merhaba:Takdir edersiniz ki rencide etmeden sorulmuş bir soruydu. Açıklamanızın bu yönde olduğunu bilmiyordum. Bende kısa dörtlükler şeklinde yorum yapıyorum. sağlıcakla kalınız....
ilk karşılaşanlar genelde bu tepkiyi veriyor. Şiirinizi niye benim sayfamda yayınladınız diye. Hayır bu şiir belki, ama sizin yazdığınız şiire benim yorumum. İster doğru ister yanlış benim yorumum bu. Eğer beğenirsem kendi sayfamda yayınlarım. Yok siz beğenmezseniz buradan silerim. Sağlıcakla kalın.
Merhaba:Öncelikle hşgeldiniz Lakin affınıza mağruren yorum yerine eserinizle karşılaştım pek anlam veremedim. Benzer bir olgudan mı bahsettiniz yoksa kurtuluş bu mudur demek istediniz... Yinede çok teşekkür ederim. saygılar size...
Delmiş ciğerimi derinden.
Ecel teri dökmüşüm gecelerimde,
Göz kırmamışım olan -bitene...
İsyan etmişim saatlere,
Günü kötüye süren tüm şerefsizlere.
Kaçak ruhlar sarmış dört koldan,
Kurtuluşa beş kala sabır diyor MEVLAM...
HER YÖNELEN ALLAH’A, ÇIKAR NURLU SABAHA,AL-İ RASÜLULLA’A ,
BİZDEN SELAM GÖTÜRÜN
DOĞMAZ İSE GÜN SABAHA,AKSİLİK VARDIR BAHTINDA.
EL AÇ YALVAR MEVLAMA,HAYIRSIZ DUALAR ALMA AĞZINA...
YÜREGINE SAGLIK EFENDIM TEK KELIME HARIKA BIR SIIRDI KUTLARIm
SAYGILAR SEVGILER SLM;:LAR...