Son nefeste bir yudum havaya hasret gibi Cehenneme girerken bir damla rahmete hasret gibi Tüm umudunu yitirmiş bir gönülün tek umudu gibi Özledim seni özledim Gözüm yaşlı cevabını bekledim
Acı değil, hasret değil sana duyduğum duygular Hançerlenen bir yüreğin umutsuz feryadı Belki de son anı demindeki bir ömrün son arzuları Umutsuz olan bir yaşamın belki umut olur mu arayışları Özledim seni özledim Gözüm yaşlı cevabını bekledim... 29.01.11- S.T
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLEMEK NE KELİME..? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLEMEK NE KELİME..? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Belki de son anı demindeki bir ömrün son arzuları Umutsuz olan bir yaşamın belki umut olur mu arayışları Özledim seni özledim ÇOK BEĞENDİM özlemin dalgalarla kıyıya gelişini...
Acı değil, hasret değil sana duyduğum duygular Hançerlenen bir yüreğin umutsuz feryadı Belki de son anı demindeki bir ömrün son arzuları Umutsuz olan bir yaşamın belki umut olur mu arayışları Özledim seni özledim Gözüm yaşlı cevabını bekledim...
kim miş bu kendini özleten zalim kalpli ?? neden üzüyor benim değerli dosttumu.inş gelir beklediğiniz cvp hüzün verdi dizeler .şiirde kalsın diyor tebrik ediyorum selam sygılarımla..
Umutsuz olan bir yaşamın belki umut olur mu arayışları
Özledim seni özledim
ÇOK BEĞENDİM özlemin dalgalarla kıyıya gelişini...