(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALDANMA SEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALDANMA SEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu huzur dolu toprakları görmek bile insana huzur veriyor resimde olsa ALLAH herkese nasip etsin duygu dolu insanı kendine getiren bir şiir yüregine saglık efendim kaleminiz daim olsun
Hoş geldin sayfama. Hastanede zamanım geçdi demştinz yorumuzda büyük geçemişer olsun... Allah iyilik ve güzellikler versin ve o güzel ve anlamlı yorumunuza yürekten çok teşekkür ederim. saygılar, sevgiler, selamlar...
Her dörtlüğü ayrı bir tavsiye niteliğinde şiirdi... Öyle çabuk geçiyor ki zaman, geriye dönüp bakılınca sanki bir masal. Kalp kırmadan, insan olmanın erdemiyle tüketenlere ne mutlu, ekin zamanından göçüp hasatı Cennet olanlara ne mutlu... Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum Cemalettin bey.Dost kalbinize gönül dolusu sevgilerimle...
yüreğinize, kaleminize sağlıklar olsun hocam. çok güzeel, öğüt misali ders verici bir şiir...okurken zevk aldım inanın, bana layık görüp okuttuğunuz için çok bahtiyarım.