BABAM RAHMETLİ ÇOK BAŞARILI BİR EĞİTMENDİ. 1941 YILINDA GÖREVE BAŞLADI 32 YIL EĞİTMENLİK YAPTI. EĞİTİMCİ YAZAR MERHUM "RAUF İNAN" BİR ÖMRÜN ÖYKÜSÜ ADLI ESERİNDE BABAMIN BAŞARILARINDAN BAHSEDER. BABAM BENİMDE ÖĞRETMENİMDİ.YILLAR SONRA KÖYÜMÜZÜN İLKOKULUNDA ALTI YIL BERABER GÖREV YAPTIK.KÖYÜMÜZDEN 7-8 ÖĞRENCİSİNİ AYAKTA ÇARIKLARLA İVRİZ KÖY ENSTİTÜSÜNE GÖTÜRÜP ÖĞRETMEN OLMALARINI SAĞLAMIŞTI. YATTIĞI YER NUR OLSUN İNŞALLAH.
Anadan sonra baba Gelmelidir hesaba Allah sevin demez mi? Hele bakın kitaba.
Babam eve gelince Bir öpücük verince Yüzümde güller açar Ben babamı görünce.
Babam geçim sağlıyor Anam ekmek yağlıyor İşte mutlu bir yuva Kahkahalar çağlıyor.
Ana babasevgisi Allah’ımın vergisi, Bir de öğretmen var ya! Çiçeklerin nergisi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BABAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BABAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah rahmet etsin.Babanızı 5.sınıfta bir araştırma için gittiğimde yakından tanıdım.Bize büyük bir araştırmacı gibi davranması çok şaşırtmış ve bizi çok mutlu etmişti.O yaşımıza göre ayrıntılı bir bilgi vermişti.Kuvay-ı milliyenin köye geldiğini yaşlılardan aktarmıştı.Selamlar hocam saygılar.
çok ğüzel şiir göz yaşları ile okudum hasretim anneye babaya öyle özlemişimki yanar bu yürek ama geri dönüşü olmayan yolara giti onlar tşk ederim şiiri için yüeriyine saglık
İlkokul 1. ve 3. sınıfta derslerime giren rahmetli Eğitmenim Ramazan Sakarya' Allah rahmet diler; bu şiiri yazan ilkokul 5. sınf Öğretmenim sayın Halil İbrahim Sakarya'ya saygılar sunarım. Daha nice şiirlerini okuma dileğiyle selamlar.
Yüreği duygu dolu ata,nine değeri bilen baba ,anne diyen diller daim olsun güzel dilinize sağlık kadır ,kiymet bilen şair dostum..Saygılarımla selâmlarım sizi ve anlamlı mşiirinizi.Kalın sağlıcakla
Sayın İbrahim Bey öncelikle babanıza Allah'tan rahmet diliyorum. Toprağı bol olsun...
Benim babam da öğretmendi. Babacığım da rahmetli oldu.Okulun akan yerlerini kendisi tamir ederdi.O, öğrencilerine nadide birer çiçek gibi bakardı. Kış günlerinde üşümesinler diye eve göndermezdi. Eskiden sefertasları vardı, şimdiki nesilin bir çoğu bilmez. Her çocuk sabah gelirken sefertaslarında yiyecek getirirdi. Öğle arasında babam sınıftaki sıraları birleştirir, üzerlerine gazete yayar, sobanın üzerinde bütün yiyecekleri ısıtır, talebelerini doyururdu.
Sobanın üzerinden güğüm hiç inmezdi, isteyene suyu ılıştırıp verirdi. Akşam ders bitiminde annesi gelmeyen talebelerini tek tek giydirirdi. Bunlar sadece ufacık bir kısmı... Ve 5 yıl benim öğretmenim oldu...
NE KADAR GÜZEL BİR KONU VE NE KADAR GÜZEL BİR ANLATIM BÖYLE. MEMBA SULARI GİBİ DUPDURU BİR TÜRKÇE OLAĞANÜSTÜ GÜZEL BİR ANLATIM, AHENGİ İÇİNDE MUSIKİ TADINDA BİR ŞİİR. HEM DE SIMSICAK...TEBRİKLER AZİZ DOST. SELAM VE SAYGILAR...HŞT