(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Varsam... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Varsam... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sandalye ve şiir, bana Amasya'da bir sergide gördüğüm,"kendi kendini tüketmek" isimli tabloyu hatırlattı...O kadar güzel resmedilmiş ki o ruh hali, insanı derinden etkiliyordu.Umarım bu şiirde anlatmaya çalıştığın da öyle birşey değildir.Eğer öyle ise lütfen hemen şöyle silkin ve kendine gel...Zira insanın kendi kendini tüketmesi kadar büyük bir kayıp daha yoktur ve telafisi de çok zordur.Yüreğine sağlık sevgiyle kal, tebrikler...
Ben Çürümüş gibi sanki... Var gibi hem... Yok gibi... Olmasam Boş bir tabureyim Varsam Tuttuğum bir kişilik yer Mekanda...
hanfendi her ne kadar mekanlarda tek kişilik yerimiz varsa bile siz dizelerinizle ağaçkakan kuşlarının içinde çoğalıyorsunuz.bu nedenle emeğinize sonsuz saygılarımızı sunuyoruz...
Ben Çürümüş gibi sanki... Var gibi hem... Yok gibi... Olmasam Boş bir tabureyim Varsam Tuttuğum bir kişilik yer Mekanda... ORHAN VELİ NİN BAYAN VERSİYONU GİBİ KUTLARIM BÖYLE SICAK BİR KABİN KENDİNİ ÇÜRÜMÜŞ GİBİ HİSSETMESİ HÜZÜN VERİCİ KISA AMMA ANLAMLI HÜZÜNLÜ DİZELER ZEKİCE YAZILMIŞ BİR ŞİİR BEŞ TAMPUANI HAK ETTİ
SEVDİM..ÇOK SEVDİM..BUDUR DEDİM.. KOCA KOLTUKLARLARIYLA BOŞ OTURANLAR ÜLKESİNDE BİR TABUREYLE YER KAPLAMAK DEĞERLİDİR...ÖZELDİR VE GÜZELDİR DİYE DÜŞÜNDÜM DİZELERİN SARMALINDA...