(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLÜM OLDU TEK ÇARE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLÜM OLDU TEK ÇARE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her düşüşte bir darbe Her ağlayışta bir hüzün Her sevdada bir acı Her gülüşte bir sahtelik
Yalan dolu bu dünyada Her şeyin üstü kapalı Dost bile çare bulamasken Ölüm oldu tek çare
Dünyanın hali böyle öyle pesetmek olurmu. Allâhın verdiği sayılı canı güzel bir şekilde yaşayıpgitmek gerek... Her sevdada bir acı .... Bir acı değil bin acı yürek yansada insan ayakta durmalı..... Her gülüşte bir sahtelik..... Malesef aynen dediğiniz gibi, insan kime güveneceğini bilmiyor....En iyisi kendimize güvenmeliyiz.... İnsan kendi gibi saf tertemiz sanıyor karşısındakini darbe yiyince anlıyor hanyayı konyayı....Ama yine de diyorum ki çok değerli insanlar var saf tertemiz duru billur gibi zemzem gibi... Dünya o güzel yürekli insanlar sayesinde ayakta duruyor..... Sevgiler gönül bahçemden.....
yiğitçe yaşamak en güzeli..yüreğinize sağlık..saygılar.