Gökyüzünde bir hayalim var Karanlıklar içinde ,yıldızlarda seni arıyorum.yaptığım yüzünle avunuyorum işte.bir yıldız kayarken uzanan avcuma alıp kaymasın onlar benim bitanemin gözleri deyip umutlanıyorum , biletsiz binmişim bir otobüs misali,korkuyorum birgün o umutlardan atılırım diye.bir anda gelse bana arkadan sarılsa,ben geldim aşkın geldi dese keşkeleri yenseydi.bir gelse silerdim gökyüzündeki hayalini silerdim geldiğinde SENSİZLİĞİN İZLERİNİ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
^^^^SEN^^^^ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
^^^^SEN^^^^ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gökyüzünde bir hayalim var Karanlıklar içinde ,yıldızlarda seni arıyorum.yaptığım yüzünle avunuyorum işte.bir yıldız kayarken uzanan avcuma alıp kaymasın onlar benim bitanemin gözleri deyip umutlanıyorum , biletsiz binmişim bir otobüs misali,korkuyorum birgün o umutlardan atılırım diye.bir anda gelse bana arkadan sarılsa,ben geldim aşkın geldi dese keşkeleri yenseydi.bir gelse silerdim gökyüzündeki hayalini silerdim geldiğinde SENSİZLİĞİN İZLERİNİ...
umutlar yeşersin dilerim gönlünüzde.. selam ve sevgimle..
Gökyüzünde bir hayalim var Karanlıklar içinde ,yıldızlarda seni arıyorum.yaptığım yüzünle avunuyorum işte.bir yıldız kayarken uzanan avcuma alıp kaymasın onlar benim bitanemin gözleri deyip umutlanıyorum , biletsiz binmişim bir otobüs misali,korkuyorum birgün o umutlardan atılırım diye.bir anda gelse bana arkadan sarılsa,ben geldim aşkın geldi dese keşkeleri yenseydi.bir gelse silerdim gökyüzündeki hayalini silerdim geldiğin SENSİZLİĞİN İZLERİNİ...yüreğine kalemine sağlık anlam dolu güzel şiirdi
Merhaba:Çok teşekkür ederim. Dost kalem . Elimde olmadan ,geç cevaplıyorum affınıza mağruren. Çok haklısınız gükmekiyim artık . işallah en kısa zamanda mutluluk yaşanacak satırlarımda.
önce teninin ıslaklığı çekilir tenimden sonra uzaklaşır yokluğun acı yatağını değiştirir ellerinin üşüdüğü yerde kurulur cehennem ne olursa olsun ...ben senden gidemem...alıntı...
HÜZÜNLERİNİZ VUSLAT OLSUN İNŞALLAH BAŞARILARINIZIN DAİM OLMASI DİLEKLERİMLE SELAMLAR SEVGİLER..
sevgili dostum dolu dolu duygular sevmeyi bilmemek bu kötü bir hastalıktır sevmek gerek ,sevgi yaşamın asıl gayesi o dileriz gönüllerden yok olmasın ,güzel gönlünüze selam olsun bizden daima.........
Merhaba:Çok teşekkür ederim. Dost kalem . Elimde olmadan ,geç cevaplıyorum affınıza mağruren. Siz sevgili dost kalemlerim iştirak ettikçe sayfama daha ne çağlayanlar akıcak satırlarımdan. İştiraki nezaketinizden ötürü münnettarım.
KUTLARIM YAZAN KALEMI
SAYGILAR SEVGILER
SLM;LAR...