Büyük sevdam benim Emsalsiz aşkım, Senin sevginle çoşar Bulutlarda uçardım. Hiç ummazdım ayrılığı Şimdi gel gör nasıl yandığımı...
Pecmurdeye döndüm, Heder oldum. Sebep ne diye yine sordum Cevaplarda acı gerçeği buldum Yokluğunla asıl kayboldum...
Dayan yüreğim dayan Bu hasretlik bana cezan. Çeken ben olunca, Giden sevdalar ardından...
Dileğim ,seninle Olmalıydı bir ömür. Son artık yaşlarım Ağlamam inan gülüm Beklerim ömrüm sürdükçe Yeter ki sen dur sözünde Bastığın toprak olurım Ağdığın nefes....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İMKANSIZ SEVDAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İMKANSIZ SEVDAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sayın kader oyuncusu, ayrılık sonrası yaşanılanları dile getiren,özlem yüklü ,duygusal şiirinizi beğeniyle okudum. başarılı bir çalışmaya daha imza atmışsınız geçen yıl ..tebrik ediyorum..
Merhaba:Asıl mükemmel olan sizsiniz ve büyük yüreğiniz.Çok teşekkür ederim. Dost kalem . Elimde olmadan ,geç cevaplıyorum affınıza mağruren. saygılar...
Dileğim ,seninle Olmalıydı bir ömür. Son artık yaşlarım Ağlamam inan gülüm Beklerim ömrüm sürdükçe Yeter ki sen dur sözünde Bastığın toprak olurım Ağdığın nefes....
her dem selam sevgi dua ile..