Sevgili "Fatma Genç Gezer" Kardeşimizin ilk sevdasında ihanete uğramasının acılarını tattıktan sonra Yüce Mevlamın lütfüyle yeni yuvasında iki yavrusuyla mutluluğu yaşamasının duygularıyla kaleme aldığım armağanımdı. Rabbim sevdikleriyle birlikte sağlık ve mutluluklarını daim kılsın inşallah.
Fani dünya senin kahrın çekilmez Aşkın tuzağına düştüm, aldandım Talih çorağına sefa ekilmez Mihnet çöllerinde yandım ha yandım.
Ana kucağından rahmet yağmadı, Goncayken üstüme güneş doğmadı El verdim, gül verdim sevgi değmedi Nankörü atide uslanır sandım.
Çaresiz yıllarım, uykusuz geçti Gecelerim şahit, cefalar biçti Elezer, sonunda başkayı seçti Zalimin alına nasıl da kandım.
Engin sevgim ile su şerbet oldu Rabbim yardım etti fideler buldu İkiden üç oldu mutluluk doldu Mürüvvet balına yüreği bandım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MİHNET ÇÖLLERİNDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MİHNET ÇÖLLERİNDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hisbey hocam yazıların çok içli Daim olsun hayat sana sevinçli Kaleminiz kalsın hep böyle güçlü Esen kalın,mutlu olun saygıyla andım............Nizamettin elma
Daim olsun hayat sana sevinçli
Kaleminiz kalsın hep böyle güçlü
Esen kalın,mutlu olun saygıyla andım............Nizamettin elma