Bir başkaydı yaşamak Delicesine Çılgıncasına Doyasıya...Herşeyden uzak Tertemiz bir nur tanesi gibi Herşeyin en iyisi en güzeli
Hiç büyümeyen bir çocuk Masumiyetinde Hiç durmadan koşmak Çimenlerde yeşilliklerde... Rengarenk çicekerin arasında Sonunun yeşile çıktığını bilerek Yaşamak Bir Başkaydı
İstediğini hayal edip oynamak Bir peri kızı gibi Mutluluktan mutluluğa koşmak Hiç bitmeyen bir oyun içinde Aklına geleni hiç düşünmeden yapmak Bir başkaydı...
İstediğini söyleyebilmek, Gülmek Doyasıya eğlenmek Durmak bilmeden Uslanmayan bir çocuk gibi Sonunun iyi olduğunu bilerek Dilediğini yapmak Bir başkaydı bir zamanlar..
Kötülüğün senden uzak olduğunu Hiç canının yanmayacağını Hep Masum Hep temiz kalacağını bilmek Bir başkaydı bir zamanlar....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Başkaydı Yaşamak... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Başkaydı Yaşamak... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haklısın sevgili şairim çok haklısın bir başkaydı yaşamak bir zamanlar.Ahh o zamanlar.
Çocukluğumu kundaklayıp zamansızlıklarına sakladılar.
Kalben kutlarım gönül emeğinizi.Şiir için teşekkür ederim.Sevgimle.