(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** EY YÂr...*** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** EY YÂr...*** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözlerin yüzüme değdikçe güzeldi yüzüm Şimdi aynalara bakamıyorum ey yâr Hüzün üstüne hüzün...
kısa şiiriniz bir dörtlük olamamış malesef ama güzel anlamlar içeriyor...yinede bir şeyler yapmaya çalışmışsınız...tam puan diyorum....ilham tez kaçmış galibaa...teşekkür ve saygılarımı sunuyorum...
Gözlerin yüzüme değdikçe güzeldi yüzüm Şimdi aynalara bakamıyorum ey yâr Hüzün üstüne hüzün...
Gülsüm GÜLMEZ
Merhaba dostum harika çok güzel ve akıcıydı şiirin , her bir dizesinde ve baştan aşağı şiirinde haz aldım ve beğeniyle hemde severek okudum, kutlarım sizi ve kaleminizi... Saygılarımla
Gözlerin yüzüme değdikçe güzeldi yüzüm Şimdi aynalara bakamıyorum ey yâr Hüzün üstüne hüzün... ******************** Yâr gitti, yüz karardı. Oysa ruhumda hep O vardı...''Der gibiydi şiir...,, Böyle garip duyguların kısacık ( üç) mısraya sığdırılması ustalık... Eee, kutlamak da bize düşer. Tebrikler!...
Gözlerin yüzüme değdikçe güzeldi yüzüm Şimdi aynalara bakamıyorum ey yâr Hüzün üstüne hüzün... GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR PAYLAŞIMDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. KUTLUYORUM EMEĞİ
Çok teşekkür ediyorum Sergül Hanım öncelikle yokluğumu farketmiş olmanız gerçekten çok güzeldi çok saolun...bu aralar çok yoğunum... çok istesemde bu yüzden sık giremiyorum siteye... fırsat buldukça girmeye çalışıyorum...Sizlerle olmak, güzel paylaşımlar yapmak benim içinde ayrı güzel...inşallah daha sık paylaşımlar dileğiyle selam ve sevgiler...
ÜSTADE; ŞİİRİNİZ, ÖZ AMA ÇOK ŞEYLER ANLATIYOR, ANLAYANA TABİİ Kİ. AYNALARA BİR DAHA, BİR DAHA BAKIN Kİ YÜZÜNÜZDE NE NÜZÜN KALIR NE SIKINTI. SAYGILARIMLA...
baktığım aynalarda yoksun yokluğunun iz düşümü hüzünlerimin ana kaynağı ne aynalar kırılsın nede sen git hasretinin acısını içimde yaşarım ey yar... yüreğine sağlıksevgili dostum... sevgiler saygılar
Şimdi aynalara bakamıyorum ey yâr
Hüzün üstüne hüzün...
kısa şiiriniz bir dörtlük olamamış malesef ama güzel anlamlar içeriyor...yinede bir şeyler yapmaya çalışmışsınız...tam puan diyorum....ilham tez kaçmış galibaa...teşekkür ve saygılarımı sunuyorum...