İlk bölümünü sunduğum "BEYİN FIRTINASI"nı aralıklı olarak estireceğim.Çalışmak bizden, tevfik Allah’tan, takdir ve tahlil siz değerli arkadaşlarımdandır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEYİN FIRTINASI -I- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEYİN FIRTINASI -I- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
felsefenin koynundayım mısralarda .tebrik ederim kalemkarım,vaktim olmamıştı okumaya ama telafimi er geç yapmaktayım. harikasınız yine.sevgiyle kalın hoş kalın sevgili şairim....
rica ederim kalemkarım.ben gidiyorum.nacizhane lazıtlarınız okulmatan çok keyif duymaktayım.en kısa zamanda görüşmek üzere sevgiyle kalın hoş kalın sevgili şairim..
Son dönemde okuduğum en güzel şiirlerden biri.. Sorgulamak sorgulara cevaplar vermek şiirin temel yapısıdır.. Felsefeyle şiirin birleştiği resmi seyrekmek oldukça keyif verdi..
UMUT Umut; rüzgâr kanatlı, şahlanmış beyaz at mı? Yoksa hayale kurgu, kırılgan bir feryat mı?
YOL Yol; kader ekseninde kula tahsis olunan, Feraset varyantında aranınca bulunan. AŞK Aşk; yakarken diriltir, yandıkça da yandırır. Ölümün dinginliği, aşksızı uyandırır. HAYÂ Hayâ; odur insana ulvilik veren değer, Utanma duygusuna kâinat boyun eğer.
LEYLA Leyla; herkesin kalbi bir Leyla’ya açık mı? Çöllerde göl aramak sizce biraz kaçık mı?
UMUT-YOL-AŞK-HAYA VE LEYLA....HEPSİ GÜZELDİDE BENİM YOLUM BURDAN GEÇİYOR....SAYGIYLA...
Rİca ederim bir yalnışlık yok....Siz doğru yazdınız...Önceleri NİL SARP diyordum.Sonra Nilüfer oldu...Sonuçte NİL de Nilüfer de NİLMAVİSİ de benim.Güzel bir hafta sonu dileklerimle..Saygı ve selamlar....
harikasınız yine.sevgiyle kalın hoş kalın sevgili şairim....